Abits Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Og encore En del av filene er i QuickTime og siden jeg ikke har verdens raskeste nett så hadde jeg håpet jeg kunne laste ned disse filene. Prøvde på en men det kom ingen video, kun hvit bakrund. bruker QuickTime 3 så dette kan kanskje ha noe å si, eller at linjen min er for treg ? ( ISDN ) Så om noen har noe bilder eller video på hvordan jeg kan gjøre dette hadde det vært fint. eks annimerte button Endret 4. september 2004 av Abits Lenke til kommentar
artiPer Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 www.creativecow.net er en plass med mye bra tutorials, men det kanskje aller beste er forumet! Lenke til kommentar
andm Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det er et bra sted for tutorials. Jeg har funnet over 30 sider som alle har titalls nyttige tutorials til After Effects. Bruk Google (eller hvis du foretrekker en annen søkemotor) til å finne deg frem. Det er kanskje det enkleste. Kan også anbefale boken CIAB After Effects 6. Den er laget av Adobe-staben, og viser eksempler som er blitt laget ved hjelp av de mest vanlige funksjonene... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 For tutorials angåande basiskunnskapar i After Effects (og ein del meir avanserte ting), sjå http://www.xtreme-is-back.com. Gode videotutorials som du kan laste ned. Det er eit par videotutorials om Encore på www.wrigleyvideo.com. Ellers er vel eit søk på Google eit godt alternativ... Lenke til kommentar
Abits Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Supre greier. Skal se på disse linkene og se hva jeg finner Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Curts side www.wrigleyvideo.com som nevnes over er utrolig bra på Premiere og Encore. Disse video tutorialene har jeg lært veldig mye av. Veldig bra forum der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå