Bear^ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Har nettopp spillet litt Battlefield 1942, og kom til å tenke, hvilken BF serie liker du best? Battlefield 1942 eller Battlefield Vietnam? Jeg liker best BF 1942. Selve stemningen, musikken, gameplayet. Er så dig selve intro videoen til BF 1942. Musikken passer perfekt og du får nesten en følelse at du skal inn i kampens hete, enten du skal kjempe mot Det tredje riket, eller kjempe med det. Når selve spillet loader, den musikken der og. Ah, kjempe. Helt genialt Desverre får jeg ikke samme følelser med BFV. Musikken der skaper ikke følelsen av å kjempe en viktig krig. Grafikken er super, ikke tro jeg ser på BFV som grafisk dårlig, men jeg setter Gameplay fremfor grafikk. Synes ikke du får samme følelsen i BFV av å kjempe for/mot noe viktig. Så jeg liker derfor best BF 1942, hvilket liker du best? Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Liker ikkje så godt BF 1942 eller vietnam, men modden til 1942, Desert Combat er ikkje så verst.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Synes begge er morsomme, men map'ene i BFV suger. Allesammen! Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 BF 1942 er nok best synes jeg.. men BF:V med ww2 moden er vel like bra?? har ikke prøvd selv... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Synes mappene i BFV er sugen og. Alt for stor. Er ikke mye tanke på gameplay der, bare hvor stort det er mulig å få det Lenke til kommentar
zaico Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Synes BF:V er morsomst, rett og slett fordi jeg er så uendelig lei 2. Verdenskrig og alle våpnene, kjøretøyene osv i alle WW2 spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg liker BF 1942 + de offisielle utvidelsene best. Spiller også moddene Desert Combat og Silent Heroes fra tid tid annen. Syns ikke BFV ble noe særlig, men jeg ser fram til Battlefield 2, som skal komme til neste år. Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Bf 42 synes jeg er best Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hmm.. Vanskelig å si hva som er best. Likte 2 verdenskrig, men banene er for store og åpne. BF:V's baner har massevis av vegetasjon og er intime og koslige. Hadde BF 1942 hatt det, ville det ikke vært tvil. Da kunne spillet kombinert de åpne og store ørkenbanene, med dype jungelbaner på Guadalcanal, Iwo Jima osv. Det hadde også vært noe å kjempet i Russlands dype granskoger, istedenfor på store åpne sletter... Ellers er det bare ett spørsmål om hvilket humør jeg er i: Kjempe for frihet mot Naziene, eller krige i en håpløs jungelkrig... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Jeg kan utvilsomt si at jeg setter Battlefield 1942 skyhøyt over BF:V - det er som sagt av trådstarter gameplayet, mapsa og musikken.. alt er bare deilig! =) Det er vel også mulig å finne gode (og dessverre noen dårlige) argumenter for/imot bf/bfv i denne tråden Endret 4. september 2004 av Croyfer Lenke til kommentar
dmx Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 BF 1942 er mye mye mye bedre enn Vietnam det sug*r!!! Lenke til kommentar
Jee Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hva er best? Playstation 1 eller 2? Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 jeg synes modden desert combat til battlefield 1942 er best jeg Lenke til kommentar
dmx Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hva er best? Playstation 1 eller 2? Playstation 1 er best! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hva er best? Playstation 1 eller 2? ka det he med saken å gjer da? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 BF 1942 er mye mye mye bedre enn Vietnam det sug*r!!! OI for et knakende godt argument.... men er litt enig Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Som sakt liker jeg 1942 bedre pga musikken, stemningen og hele pakken. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg liker begge spillene godt, men mest BF:V Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) jaok..Desert Combat og vanlig BF eier som bare det ! bare venter på BF2 jeg ! Online players: Battlefield 2: 5000 Half Life 2: 3500 Endret 9. september 2004 av Lucas Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Jeg hadde likt at folk begrunnet svarene sine - blir så mye mer interessant å lese Endret 9. september 2004 av Croyfer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå