Gå til innhold

BF 1942 VS BFV

Anbefalte innlegg

Har nettopp spillet litt Battlefield 1942, og kom til å tenke, hvilken BF serie liker du best? Battlefield 1942 eller Battlefield Vietnam?

Jeg liker best BF 1942. Selve stemningen, musikken, gameplayet. Er så dig selve intro videoen til BF 1942. Musikken passer perfekt og du får nesten en følelse at du skal inn i kampens hete, enten du skal kjempe mot Det tredje riket, eller kjempe med det.

Når selve spillet loader, den musikken der og. Ah, kjempe. Helt genialt :love:

Desverre får jeg ikke samme følelser med BFV. Musikken der skaper ikke følelsen av å kjempe en viktig krig. Grafikken er super, ikke tro jeg ser på BFV som grafisk dårlig, men jeg setter Gameplay fremfor grafikk. Synes ikke du får samme følelsen i BFV av å kjempe for/mot noe viktig.

Så jeg liker derfor best BF 1942, hvilket liker du best?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-rXRozPkg

Jeg liker BF 1942 + de offisielle utvidelsene best. Spiller også moddene Desert Combat og Silent Heroes fra tid tid annen.

Syns ikke BFV ble noe særlig, men jeg ser fram til Battlefield 2, som skal komme til neste år.

Lenke til kommentar

Hmm..

Vanskelig å si hva som er best. Likte 2 verdenskrig, men banene er for store og åpne. BF:V's baner har massevis av vegetasjon og er intime og koslige. :love:

Hadde BF 1942 hatt det, ville det ikke vært tvil. Da kunne spillet kombinert de åpne og store ørkenbanene, med dype jungelbaner på Guadalcanal, Iwo Jima osv. Det hadde også vært noe å kjempet i Russlands dype granskoger, istedenfor på store åpne sletter... :thumbup:

Ellers er det bare ett spørsmål om hvilket humør jeg er i: Kjempe for frihet mot Naziene, eller krige i en håpløs jungelkrig...

Lenke til kommentar

Jeg kan utvilsomt si at jeg setter Battlefield 1942 skyhøyt over BF:V - det er som sagt av trådstarter gameplayet, mapsa og musikken.. alt er bare deilig! =)

Det er vel også mulig å finne gode (og dessverre noen dårlige) argumenter for/imot bf/bfv i denne tråden :p

Endret av Croyfer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...