Rupert_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Hei! Jeg er medlem i en gjeng av venner som spiller bf42 ganske ofte. Jeg har den beste maskinen av oss alle sammen, men likevel loader jeg tregest og lagger mest. Jeg har ca en 1ghz mer enn alle de andre i prossesorkraft (p4, 2.53). Det eneste som ellers skiller oss er hovedkortet, alle har 512 meg ddr ram. Jeg har et ABIT IT7 hovedkort. Kan det være hovedkortet mitt som gjør pcen min treg? Eller er det kanskje noen andre grunner? Håper på vennlige innspil fra folk som sikkert vet mer enn meg edit: har det beste skjermkortet og, btw Endret 4. september 2004 av Rupert_ Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Prøv å lukk alle andre programmer du kjører i bakgrunn, dette kan ha noe å si, slike som MS Messanger osv. trykk ctrl+alt+del og sjekk hvor mange prossesser som kjører, står nederst til venstre. er det mange over 30, så trykk på prossesser nærmere toppen, og sorter disse etter brukere, og alle som er under deg som bruker, mye av det kan du avslutte, test deg frem, går noe galt, bare start på nytt. Det kan kanskje også hjelpe litt med å ta en deframentering av harddisken, og en generell opptrydding av PCen Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 sjekk at du ikke har maskinen stappa full av skit, kjør adaware og spybot for å fjerne spyware, kjør virus scan, defrag hdd'n, oppdater bios og drivere, kjør bootvis for å starte maskinen raskere, avinnstaller alt av små skit programmer du har innstallert som du egentliga aldri bruker (blir ofte endel sånne:) ) kjør easycleaner for å rydde opp i registeret, unngå å ha så mange unødvendige programmer i oppstarten, ja osv.. visst ingenting hjelper får du formatere å innstallere windows på nytt, eller kjøpe deg ny maskin! hovedkortet skal egentlig ikke spille så stor rolle når du har bedre maskin ellers.. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Nye drivere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå