Gå til innhold

Maskina hakker av ukjent grunn

Jesing

Anbefalte innlegg

Jeg har et rart problem med maskina mi som jeg ikke veit helt hvor jeg skal plassere på forumet av den enkle grunn at jeg ikke aner hva som er feil. Så da havna det her.

For noen dager siden begynte maskina mi plutselig å bli ekte hemma. Den er treig og hakker hele tia. Hvis jeg skal høre på musikk for eksempel, går musikken på en måte tregere til tider. Dette gjelder egentlig alt på maskina. Ser jeg på en film hakker det en liten gang hvert andre sekund omtrent. Hvis jeg bare beveger musa blir det et lite hakk for omtrent hvert andre sekund. Jeg har ikke gjort noe annet i det siste enn å sette inn en NEC 3500 dvd brenner og en PCI IDE controller. Hakkingen kom ikke rett etter at jeg satt inn og installerte disse, så jeg tror egentlig ikke det har noe med saken å gjøre. Jeg har kjørt ad-aware og antivirus programmer utallige ganger både i sikkerhetsmodus og vanlig modus. Jeg har prøvd systemgjenoppretting og greier. Det hakker ikke konstant hele tiden, men det er heller ikke akkurat sjeldent. Det hakker til og med i sikkerhetsmodus. Jeg frykter da at problemet kan ligge i hardwaren, og at det ikke er et softwareproblem i det hele tatt.

Noen som har vært borti noe liknende eller som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...