marcus Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Heisann!! Har lest en del på forumet her nå, og har i likhet med mange andre falt for asus pc'ene med 12" skjærm;) Sjekka på quad.no og pc'en jeg har nevnt ovenfor kommer vel på ca 12800,- med studentrabatt. Så litt på forskjellen på denne og modellen som er litt dyrere, men tror nok denne modellen er det beste valget for meg ettersom den er lettere og har ekstern DVD/CDRW (kommer til å legge inn det jeg trenger på maskinen, eller bruke Ipod'en i tillegg). Noen erfaringer med akkurat denne pc'en?? Lenke til kommentar
FrigginNoobie Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Noen erfaringer med akkurat denne pc'en?? Det er plenty erfaringer her Lenke til kommentar
kdog Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Heisann!! Har lest en del på forumet her nå, og har i likhet med mange andre falt for asus pc'ene med 12" skjærm;) Sjekka på quad.no og pc'en jeg har nevnt ovenfor kommer vel på ca 12800,- med studentrabatt. Noen erfaringer med akkurat denne pc'en?? Du sier du har lest en del på forumet, å spør alikevel etter erfaringer? det er en egen tråd (som FrigginNoobie skriver) dedikert til akkurat erfaringer om denne PC'en! men når du først har laget en tråd kan jeg fortelle deg at slik jeg har forstått er de oppgitte prisene på quad med studentrabatten trekt fra, så det er ikke ytligere 8% mindre. Vennligst benytt den andre tråden ang. denne PC'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå