sluffy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 OLD !!11!one Finnes flere filmer av den typen, bare søk litt etter Parkour eller David Belle eller Sebastien Foucan. Eller så kan du søke på Cyril Rafaeli Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SYYYYYYYYYYYKKKKTTTT Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Er det bare meg, eller er den fyren relativt tjukk i huet? Nei, det er bare deg.. Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Er det bare meg, eller er den fyren relativt tjukk i huet? Nei, det er bare deg.. hehe, heilt enig Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 EDIT: halTan: Næh, han vet hva han skal gjøre Hvem med vettet i behold gjør noe slikt? Svaret: http://www.herenow.co.kr/bbs/data/pdfservice/psilocybin.jpg Stemmer! :!: Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 syke faen Hadde brukket alt som var av ben hadde jeg utført noe slikt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Jeg så et program om nettopp dette på Discovery channel. Der hoppet en kar fra en av kanonen på ett gammelt skip og ned på dekk. Høyde forskjellen var 10 meter. Og han hadde ingen form for madrasser eller lignende under. Bare hoppet -landet -rullet -løp videre. Sykt. Endret 4. september 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Skumle greier. Tenk om han lader litt feil, da ryker beinet tvert av! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Sjaitolainen! Vidvinkellinse, greit nok, men høyt var det! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) De som er god innen aikido er ganske flink til å lande/falle - men jeg vet ikke om de takler store høyder. Rullingen er essensiell. Endret 5. september 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 sett den før....men er litt imponert. altså imponert over hvordan han kom seg opp på den høyden. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 I svarte... hel... hvem gjør noe slikt.. det hadde ikke jeg tørd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå