RottePostei Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Finnes det noen måte å angi at alle linker i en bestemt div skal se ut på en spesiell måte, uten å måtte angi klasse på hver enkelt <A HREF...> ? Tenker noe ala: <DIV CLASS=fisk> <A HREF=tralala>link1</A> <A HREF=asdasd>link2</A> <A HREF=asda>link3</A> </DIV> Kan jeg nå angi med CSS på noen måte at alle linkene inne i DIVen skal ha en spesiell style? Edit: Never mind. Fant ut selv div.fisk A:hover { style tralala } osv. Endret 4. september 2004 av RottePostei Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 For å ha nevnt det så er det ikke gyldig eller god HTML-kode når du har egenskaper i STORE bokstaver. Dette gjelder også CSS. Du må også ha anførselstegn rundt verdier. egenskap="verdi", IKKE egenskap=verdi. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) For å ha nevnt det så er det ikke gyldig eller god HTML-kode når du har egenskaper i STORE bokstaver. Dette gjelder også CSS. Akkurat det er faktisk gyldig HTML. Jeg tror du tenker på XHTML Edit: Wohoo! Innlegg nr. 1394 :!: Endret 4. september 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Akkurat det er faktisk gyldig HTML. Jeg tror du tenker på XHTML Oj, bommert. Anyways, like greit å venne seg til å bruke anførselstegn og små bokstaver. Mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå