Gå til innhold

Bush: 52% Kerry: 41% x2

Gjest medlem-23990

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har veddet fem hundre med en kamerat allerede ;) Tror jeg bør spre risikoen bedre, så jeg tror vi lar vær :p

Seriøst Joachim, det er vel større ting en det som står på spill :p

Jada, også er det denne ingar, som jeg har lovet å sette "EID AV INGAR" i signaturen min dersom Kerry skulle vinne. I motsatt fall, vil Ingar sette "EID AV JOACHIMR" i sin signatur ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Jippi! Hvis trenden holder seg så er vi kanskje så heldige får vi 4 nye år med krig og krigshissing. Hvilket land er neste?

Ja, om du er hjernevasket og tror at Bush faktisk er en krigshisser. :no:

Lenke til kommentar
Jippi! Hvis trenden holder seg så er vi kanskje så heldige får vi 4 nye år med krig og krigshissing. Hvilket land er neste?

Ja, om du er hjernevasket og tror at Bush faktisk er en krigshisser. :no:

Eller ikke, dersom du er hjernevasket og faktisk tror at bush ikke er en krigshisser.... :no:

Lenke til kommentar

Hallo??!! Bush senior var også hypp på å krige i Iraq!

Det er bare drap og drap hele veien. Ikke noe godt kommer ut av det, utenom at kanskje USA tapper det fattige landet for olje.

Det går ikke an å hjelpe folka i Iraw uansett.

Der har de et totalt forvrengt syn på alt i forhold til den vestlige verden.

Derfor klikker det ikke helt mellom USA og Iraq.

Jeg synes David cucinich skulle ha vært president jeg da..

Men om han ikke blir det (som han mest sansynligvis ikke blir), vil jeg ha Kerry.

Uten tvil!!

Jeg synes også at resten av verden skulle ha fått lov il å stemme på USAs president, fordi valget påvirker også resten av verden i stor grad.

Lenke til kommentar
Jeg synes også at resten av verden skulle ha fått lov il å stemme på USAs president, fordi valget påvirker også resten av verden i stor grad.

Skulle EU-borgere hatt stemmerett i Norge siden vi kontrollerer gassen som de benytter? Så lenge det fins nasjoner bør stemmeretten over politiske ledere forebeholdes borgerne.

Husk nå at det finnes mange amerikanere som lever i utlandet og som har stemmerett. Disse har ofte et litt mer nyansert syn på verden enn f.eks. dem fra midt-vesten.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
"I'm a war-president" - Bush

:roll:

Ja, det er krig, og han er presidenten. 1+1=2. Wow, sa flink du er.

Hallo??!! Bush senior var også hypp på å krige i Iraq!

Det er bare drap og drap hele veien. Ikke noe godt kommer ut av det, utenom at kanskje USA tapper det fattige landet for olje.

Hypp pa a krige i Irak? Ja, nar Irak invaderte Kuwait ja... Var ikke hypp pa a krige med Irak for da. FN var ogsa "hypp" pa a krige i Irak... :!:

Sa er FN en krigshisser de og... eller? :!:

Lenke til kommentar
"I'm a war-president" - Bush

:roll:

Ja, det er krig, og han er presidenten. 1+1=2. Wow, sa flink du er.

Ja? poenget til tjalla var jo at han selv har innrømt at han liker å krige (nå vet ikke jeg i hvilken sammenheng dette ble sagt i), og du motbeviste ikke det med den setningen der.

"Jeg er en krigs-president"

Når ble det ensbetydene at han likte å krige?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...