Putekos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Blir nok best om Bush vinner, han får ihvertfall jobben gjort Får jobben gjort ja... Urovekkende. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Blir nok best om Bush vinner, han får ihvertfall jobben gjort BUSH VINNER! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 BUSH VINNER! Pøh, du er eid Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 BUSH VINNER! Pøh, du er eid Du husker avtalen vår Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jokke: Skal vi vedde en femtilapp på hvem som vinner? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jokke: Skal vi vedde en femtilapp på hvem som vinner? Jeg har veddet fem hundre med en kamerat allerede Tror jeg bør spre risikoen bedre, så jeg tror vi lar vær Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jokke: Skal vi vedde en femtilapp på hvem som vinner? Hehe... Jeg skal bli med pa det om... nja, ca en maned? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 tror jeg heller spiller oddsen... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har veddet fem hundre med en kamerat allerede Tror jeg bør spre risikoen bedre, så jeg tror vi lar vær Seriøst Joachim, det er vel større ting en det som står på spill Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har veddet fem hundre med en kamerat allerede Tror jeg bør spre risikoen bedre, så jeg tror vi lar vær Seriøst Joachim, det er vel større ting en det som står på spill Jada, også er det denne ingar, som jeg har lovet å sette "EID AV INGAR" i signaturen min dersom Kerry skulle vinne. I motsatt fall, vil Ingar sette "EID AV JOACHIMR" i sin signatur Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Gleder meg til å se den signaturen, fett veddemål Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jippi! Hvis trenden holder seg så er vi kanskje så heldige får vi 4 nye år med krig og krigshissing. Hvilket land er neste? Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jippi! Hvis trenden holder seg så er vi kanskje så heldige får vi 4 nye år med krig og krigshissing. Hvilket land er neste? Ja, om du er hjernevasket og tror at Bush faktisk er en krigshisser. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jippi! Hvis trenden holder seg så er vi kanskje så heldige får vi 4 nye år med krig og krigshissing. Hvilket land er neste? Ja, om du er hjernevasket og tror at Bush faktisk er en krigshisser. Eller ikke, dersom du er hjernevasket og faktisk tror at bush ikke er en krigshisser.... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jippi! Hvis trenden holder seg så er vi kanskje så heldige får vi 4 nye år med krig og krigshissing. Hvilket land er neste? Ja, om du er hjernevasket og tror at Bush faktisk er en krigshisser. "I'm a war-president" - Bush Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Hallo??!! Bush senior var også hypp på å krige i Iraq! Det er bare drap og drap hele veien. Ikke noe godt kommer ut av det, utenom at kanskje USA tapper det fattige landet for olje. Det går ikke an å hjelpe folka i Iraw uansett. Der har de et totalt forvrengt syn på alt i forhold til den vestlige verden. Derfor klikker det ikke helt mellom USA og Iraq. Jeg synes David cucinich skulle ha vært president jeg da.. Men om han ikke blir det (som han mest sansynligvis ikke blir), vil jeg ha Kerry. Uten tvil!! Jeg synes også at resten av verden skulle ha fått lov il å stemme på USAs president, fordi valget påvirker også resten av verden i stor grad. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg synes også at resten av verden skulle ha fått lov il å stemme på USAs president, fordi valget påvirker også resten av verden i stor grad. Skulle EU-borgere hatt stemmerett i Norge siden vi kontrollerer gassen som de benytter? Så lenge det fins nasjoner bør stemmeretten over politiske ledere forebeholdes borgerne. Husk nå at det finnes mange amerikanere som lever i utlandet og som har stemmerett. Disse har ofte et litt mer nyansert syn på verden enn f.eks. dem fra midt-vesten. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 "I'm a war-president" - Bush Ja, det er krig, og han er presidenten. 1+1=2. Wow, sa flink du er. Hallo??!! Bush senior var også hypp på å krige i Iraq!Det er bare drap og drap hele veien. Ikke noe godt kommer ut av det, utenom at kanskje USA tapper det fattige landet for olje. Hypp pa a krige i Irak? Ja, nar Irak invaderte Kuwait ja... Var ikke hypp pa a krige med Irak for da. FN var ogsa "hypp" pa a krige i Irak... :!: Sa er FN en krigshisser de og... eller? :!: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 "I'm a war-president" - Bush Ja, det er krig, og han er presidenten. 1+1=2. Wow, sa flink du er. Ja? poenget til tjalla var jo at han selv har innrømt at han liker å krige (nå vet ikke jeg i hvilken sammenheng dette ble sagt i), og du motbeviste ikke det med den setningen der. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 "I'm a war-president" - Bush Ja, det er krig, og han er presidenten. 1+1=2. Wow, sa flink du er. Ja? poenget til tjalla var jo at han selv har innrømt at han liker å krige (nå vet ikke jeg i hvilken sammenheng dette ble sagt i), og du motbeviste ikke det med den setningen der. "Jeg er en krigs-president" Når ble det ensbetydene at han likte å krige? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå