Gå til innhold

mine dokumenter borte? -mulig feilpostet

Phonix.

Anbefalte innlegg

dette går vell på hd så poster her:

ja, jeg har hatt endel data problemer. først med at den nekta slå seg på(etter litt seriøs klokking). Så etter mye om og men fant jeg ut at en 128 sc brikke hadde godt. Fikk tak i en ny 256 med cl 2, i motsetning til cl 3 som var på forige.

MEN, jeg dro med meg dataen på lan, da jeg kom frem og fikkd en "pakka" opp så var den liksom "rebota" uten at filene var borte. Jeg har fått endel beskjeder at feil på fil i windows bla bla bla, kjør chkdsk(som jeg har gjort 10 ganger minst)

så når jeg var kommet på lan'et var alt som en rebota data. alle tingene lå på hd'en men bakrunnen byttet ikonene borte "layouten" endret og jeg kan faen ikke finne mine dokumenter, de er gone, trykker mine dokumenter men der er de ei, så går jeg inn på min data c: mine dokumenter, er der ei. De er gine liksom, alle spill osv måtte jeg reinstalle MEN filene var der...

Akkurat som om jeg er logget på en annen bruker, noen som kan hjelpe? MÅ finne mine dokumenter! alle filene som lå der!

mvh magnus m

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jo se ut som at det har kommet fra LAN'et, altså noen andre som var infisert. Som er mest sannsynlig for det skjer så lett på LAN. Hjelper ikke å ha en skit dyr brannvegg mot internett da....

Spesielt hvis du ikke er oppdatert på forskjellige programmer og operativsystem. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...