Gå til innhold

TV2: Clinton, Kerry... Bush?

Gjest medlem-23990

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Då vil ein vel kunne legitimere vise former for terorisme då. så lenge den opprethalder prinipet om frihet

Jeg ser ikke hvordan du kan utlede dette fra mitt svar.

Bombing av fattige land oppfattes som terrorisme for de som får hjemmet sitt sprengt i fillebiter. Men fører ifølge deg til "økt grad av frihet", altså er det ifølge deg legitimt.

Avretting av statens emetsmenn oppfattes av steten som terrorisme, men kan i visse tilfeller føre til økt grad av frihet, ifølge din logikk så er da dette legitimt.

Lenke til kommentar
kag, eksempelet med soloppgang og solnedgang var tragisk. :p

Vet. Burde tatt eksempelet "er glasset halvfult eller halvtomt", istedenfor. :p

Jeg burde vel skjønt at enkelte vanskeligstilte har problemer med å forstå at relativitetsprinsippet korresponderer med forskjellige vinklinger rundt et og samme tema. Hvilket bare beviser at enkelte lever i en særdeles svart-hvit verden.

Lenke til kommentar
Ingen som har gjort det heller, i hvert fall ikke av den grunnen.
Nei, sa hvorfor surmule om retorikken da???????

Er litt skeptisk til folk som blander inn bibelsitater (GT) i retorikken sin. Når det i tillegg blir sitert Hitler blir jeg irritert. Kall meg gjerne hjernevasket, men jeg mener faktisk at nazismen var en ond ideologi.

Lenke til kommentar

For ondskapen har spredt seg over hele jorden, og ondskapens gjerninger har fylt sitt mål.

7 Derfor sier Herren: 8 Jeg vil ikke lenger tie om deres syndige og ugudelige ferd, og jeg vil ikke tåle deres onde gjerninger. Den uskyldige og den rettferdiges blod roper til meg, og de rettferdiges sjeler kaller på meg uten stans. 9 Jeg skal sannelig hevne dem, sier Herren, og ta alle uskyldiges blod til meg.

La oss ordne opp! Bush er mannen som hjelper! GOD BLESS AMERICA!

Lenke til kommentar
Bush er mannen som hjelper!

Er det noen som er djevelens tjener, så er det Bush og hans medhjelpere.

11. sept. i år stod han selv å annonserte hva som kommer til å skje neste gang. Kjemiske og biologiske angrep på sin egen befolkning. Hvor mange skal dø denne gangen? 10 000.. 20 000?

Hvor mange må dø for å oppnå den samme redselen blant folk som etter det såkalte "terrorangrepet" 9/11. Er det fortsatt muslimene de skal skylde på, eller er det noen andre?

GOD BLESS AMERICA!
Ja, Gud velsigne de uskyldiges blod.
Lenke til kommentar
Bush er mannen som hjelper!

Er det noen som er djevelens tjener, så er det Bush og hans medhjelpere.

11. sept. i år stod han selv å annonserte hva som kommer til å skje neste gang. Kjemiske og biologiske angrep på sin egen befolkning. Hvor mange skal dø denne gangen? 10 000.. 20 000?

Hvor mange må dø for å oppnå den samme redselen blant folk som etter det såkalte "terrorangrepet" 9/11. Er det fortsatt muslimene de skal skylde på, eller er det noen andre?

GOD BLESS AMERICA!
Ja, Gud velsigne de uskyldiges blod.

Eller deg.

Lenke til kommentar
Håper så indelig at Kerry vinner, alt annet enn Bush er godt nok!

I Tyskland var det tidlig på 30-tallet en relativit stor gjeng som ønsket alt unntatt Hindenburg. Synes den "alt er bedre enn" holdningen der er farlig. I demokratiske valg bør man stemme på personer og saker, ikke mot personer og saker. Dette er ikke reality-TV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...