Gå til innhold

TV2: Clinton, Kerry... Bush?

Gjest medlem-23990

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-23990

I nyhetene pa TV2 i dag fikk vi se at Clinton skal ha hjerteoperasjon.

Dermed fikk vi se at Kerry ville hylle Clinton og sende han deres beste onsker.

Ogsa sa vi at Bush gjorde det samme.

:whistle::no:

Nei, vi sa bare Kerry, og ikke Bush.

"He's going to be fine," Kerry said, telling the rally in Newark, Ohio, about Clinton's scheduled bypass surgery.

"But every single one of us wants to extend to him our best wishes, our prayers and our thoughts and I want you all to let a cheer out and clap that he can hear all the way to New York," Kerry said to cheers.

President Bush on Friday offered former President Bill Clinton, who faces heart bypass surgery, "best wishes for a swift and speedy recovery.''

"He is in our thoughts and prayers,'' Bush said at a campaign rally in Wisconsin.

The crowd reacted with applause and with some "ooohs,'' apparently surprised by the news that Clinton was ill.

Later, aboard Air Force One, Bush called Clinton to express his concern for his heart problems, according to presidential spokesman Scott McClellan.

The president told Clinton that he and the first lady were praying for him and wished him a "speedy recovery,'' McClellan said.

TV2 viste oss Kerrys sympati for Clinton, men ikke Bush sin.

:hmm:

Ikke rart at Norge syns Bush er en drittsekk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990

Klart du ikke henger deg opp i det olsen, siden du er anti-Bush.

Det er bare nok et eksempel av hvorfor nordmenn flest hater Bush, fordi media her fremstiller han som ond, usympatisk, dum, osv, osv.

Hvorfor viste de bare Kerry og ikke Bush? Hvorfor?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

olsen, du vet faen meg at dette er "spin by omission".

Vi far se at Kerry er sympatisk, men ikke Bush.

Da trekker seeren konklusjonen med at Bush ikke har sagt noe.

Det er enkelt a skape falske inntrykk.

Lenke til kommentar
Det er bare nok et eksempel av hvorfor nordmenn flest hater Bush, fordi media her fremstiller han som ond, usympatisk, dum, osv, osv.

Bush har slettet et land fra verdenskartet, og trosset FN i prosessen. Avtaler, mekling og dialoger? NEI.

Hater Norge Bush? :hmm:

Rart med det.

Unnskyld meg her, men hva for ett land er slettet fra verdensskartet?

Jeg tror vi heller skal snakke om det landet som igjen har blitt frigjort, og som er på vei til å bli et sant demokrati :)

Lenke til kommentar
Frigjort :p

Demokrati :p

Vi har ganske riktig fjernet en grusom diktator.

Ikke sleng med gjeipen nå igjen Olsen.

Vi? Vi har ikke gjort en damn shit.

Norge vet bedre enn å leke verdenspoliti og trosse FN.

Ikke at vi er stor nok til å gjøre det USA gjorde heller, men that's beside the point. ;)

Lenke til kommentar
Frigjort :p

Demokrati :p

Vi har ganske riktig fjernet en grusom diktator.

Ikke sleng med gjeipen nå igjen Olsen.

Vi? Vi har ikke gjort en damn shit.

Norge vet bedre enn å leke verdenspoliti og trosse FN.

Ikke at vi er stor nok til å gjøre det USA gjorde heller, men that's beside the point. ;)

VI er allierte.

Every nation in every region now has a decision to make. Either you are with us, or you are with the terrorists.
Lenke til kommentar

Bush har slettet et land fra verdenskartet, og trosset FN i prosessen. Avtaler, mekling og dialoger? NEI.

Hater Norge Bush? :hmm:

Rart med det.

Unnskyld meg her, men hva for ett land er slettet fra verdensskartet?

Jeg tror vi heller skal snakke om det landet som igjen har blitt frigjort, og som er på vei til å bli et sant demokrati :)

Problemet er at nå som USA har trukket seg fra den sivile administrasjonen i Irak, reiser Islam sitt stygge hode og er på god vei til å innsette et nytt undertrykkende teokrati slik de gjorde i Iran i 1979. USA frigjorde Irak, men jeg ber på mine knær om at de ikke gjør den feilen å overlate landet i hendene på rabiate Islamister som kun er ute etter å skape et nytt terrorvelde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...