Gå til innhold

Delta vifte, 323m³/time, 59 dB(A)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor mye den bråker på 5V (da er jeg ute etter et db tall ikke bare mindre)

er du ute etter en stille vifte, er nokk ikke dette viften du ser etter! ;) Skulle jeg kjøpt denne vifta, hadde jeg helt klart montert en bryter med plastdeksel på kabinettet en plass også for å skru den på (du veit den bryteren som er på shelbyen i Gone in 60 sec)... så når jeg vil få bytta ut lufta som er i kabinettet i en fart, er det bare å skru på afterburnern i noen sekunder :w00t: er bare litt redd for å ta knekken på alle andre vifter i kabinettet om jeg hadde skrudd på den dær :roll: men tanken er jo der...

 

-mamazboy-

Lenke til kommentar
prøv å legg delta'n så den blåser ned i en bordplate.. den vil "sveve". hvis du holder ledningen så vil den ikke snurre heller.. prøv 2 stk montert sammen og sett den ene speilvendt i forhold til den andre.. wooohoo! da har du jo et hovercraft.. montere på et par tigerskott som bomber i tilegg nå så..

Kjøpe 100-200 stykk og bygg din egen hooverkraft :tease:

Lenke til kommentar
kunne nesten vært et artig prosjekt da... lagd radio styrt hovercraft med delta vifter :p

 

et par ned og en bakover... og vifte sryring på kontrollen... :p

kunne blitt riktig fancy!!

Største problemet blir vel å skaffe lette nok batterier til å drive dem.

 

Uansett om det skulle gå (utelukker det ikke, men tviler) så ser jeg ikke akkurat for meg noen lang batterilevetid med strømforbruket disse viftene har :!:

Lenke til kommentar
prøv å legg delta'n så den blåser ned i en bordplate.. den vil "sveve". hvis du holder ledningen så vil den ikke snurre heller.. prøv 2 stk montert sammen og sett den ene speilvendt i forhold til den andre.. wooohoo! da har du jo et hovercraft.. montere på et par tigerskott som bomber i tilegg nå så..

aha :!: det må jeg prøve :p

Lenke til kommentar

Hmm, noen som aner hvor mye strøm en 140mm NMb vifte

tåler den mye( evtuelt overvolte de litt, har 3 stykker liggende) :dremel:

 

Tror hørselsvern bli på krevd, en bråker mer enn to Ibm hdd min chiftec Psu og 2 stykk 80mm Delta på 12V :evil:

 

 

Så her er det bare å Frem med dremelen :xmas: å jul med min glede( dette skal bli gøy, har noen sett hvor pcn min blåste av gårde? :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...