Tonickup Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) hadde ikkje dennevore noke å hatt i kabinettet viss du vil ha god luftkjøling? såg den no på microplex... har aldri sett den før.. kanskje mange har sett den men sikker mange som ikkje har sett den og Endret 3. september 2004 av Tonickup Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 om du bestiller den så tror jeg du trenger ett hørselvern også Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 tror ikkje eg ville hatt pc'en på sove rommet lenger men et hørselvern hadde vore noke.... skulle kanskje ha stått som ekstra utstyr til vifta Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Vært der i over ei uke nå da så... :/ Lenke til kommentar
Gone Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Konstant musikk i headset er også en idé. Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Steike!! Jeg har en Y.S Tech vifte på 223.5 m³/time, 45 dB og trodde egentlig ikke det fantes noe mer høylydt en den... :!: :!: Ser forresten Delta vifta sluker ufattelige 24 Watt!!! Lenke til kommentar
sitrongele Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Sjukaste eller? slår uanzett ikkje mi 20mm*20mm vifte som går med 1m3/time ellers tøft Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 hadde en delta 60mm jeg... huff sier jeg bare Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Konstant musikk i headset er også en idé. eg har desse... kanskje det hjelper på litt!! Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 offtopic: velkommen til forumet sitrongele Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 hvis jeg hadde hatt en sånn vifte hadde jeg lånt fattern sitt hørselsvern Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 hva med ESP - 950 Technology fra koss ^^ det er øreklokker med innebygde headphones Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hadde heller moddet motoren og propellen til en bordvifte inn i kabinett veggen enn å bruke en sånn, mye mere effektivt og like mye bråk. Trekker dessuten strøm fra veggen istedenfor å tyne PSU Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det er en ny forsyning av vifter de har fått, de har hatt denne viften før Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Sjukaste eller? slår uanzett ikkje mi 20mm*20mm vifte som går med 1m3/time ellers tøft Er vel ca 323 ganger bedre enn vifta di da men Par dager til de får inn den viften da. Kan da umulig brukes av andre enn døve folk. Eller de som ønsker å bli det. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 jeg hadde den vifta for ca 3 år siden, kjørte den på en psu jeg hadde liggende som gav 35v, den kom opp til 19v, fy faen som den bråkte.. mye værre en bare på12v. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) er det bare eg som skal kjøpe den når dei får den på lager?? kanskje dette innlegget skulle ha vore under ekstremkjøling! Endret 4. september 2004 av Tonickup Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 skulle likt å hatt en SP-94 med hjemmelaget fanduct og 120mm delta Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 er det bare eg som skal kjøpe den når dei får den på lager?? Vet jeg ikke skal det værtfall Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 hører hjemme i luftkjøling tror jeg... der kan du se en videosnutt av en delta i aksjon... det er likevel bare en 80 mm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå