loddebolten Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 er svært intresert i å høre hvilke erfaringer du har med tanke på ytelse osv...er det bryet verd....? merker du noe "boost" i systemet pga økning fra 333 til 400mz bus .....? jeg overklokker ikke....kjører i dag en XP2800 på et Asus A7N8X deluxe med 2x512 corsair xl minne er det vel..(2-2-2-5) og et radeon 9800 pro..jeg er spillegal.så det blir nytt skjermkort også snart. er denne XP3200 like stabil som 2800.....?..mas mas........? Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Ville ikke brukt penger på den oppgraderinen der... Klokk heller nå og kjøp ny senere... Lenke til kommentar
arciryon Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Oppgraderte fra 2800 til 3200 da jeg skulle raske sammen en pc nummer to fra diverse deler, så trengte ny cpu (satt med to socket A-kort). Kan ikke si at jeg har merket stor ytelsesforbedring. Stabiliteten er den samme, dvs. upåklagelig. Boxed-kjøleren virker helt ok - 55/60 grader på idle/load. i et relativt varmt kabinett. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 å gjøre den opppgraderingen er bare dumt. du vil ikke merke stort bedre ytelse i spill (kanskje noen få prosent vil jeg tro), og det er mye lettere og billigere å bare klokke opp den XP2800+'en du har... selv om du ikke har tenkt å klokke, ikkke kjøp ny CPU, det er bare dumt i dag... Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Tror ikke jeg hadde brukt penger på en såpass 'liten' oppgradering. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 jupp....tror dere har rett gutter....blir nok nytt skjermkort først uansett ja...så kan jeg vel kjøpe den 3200,en når den er kommet ned i riktigere pris.....(1800,-for den virker litt menigsløst..)...takker for innspillene....! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Har du testet med 11x200MHz ? Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 ville ikke bytta til samme socket når du har 2800. A64 ! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 poenget er at XP serien er på vei ut. prisene vil holde seg ca det samme fremmover fordi det ikke produseres så mange av dem....AMD økte faktisk prisene på XP cpu'er for en tid tilbake, og senket prisene på Athlon64... når du først skal oppgradere CPU, kjøp HK+Athlon64 cpu du...i fremtiden..xp2800 er bra fremmover og du kan alltids overklokke den litt... Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 høres fornuftig ut.....ønsker egentlig ikke å klokke pga garantitap og økt varme/mer støy.....så jeg får vel vente på 64... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 vente på a64 er nok det lureste ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå