AWA Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Ved hjelp av kun lasso og viskelær har jeg redigert dette bilde i PS Elements 2.0. Gutten i midten er originalbildet. Noen Synspunkter om bildet? Kamera: Canon MVX10i (3.2 MegaPixel) Er et videokamera med stillbildefunksjon. Endret 3. september 2004 av AWA Lenke til kommentar
BoXXer Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Ikke dårlig, men det burde vises på de to andre at blitzen blir svakere ut mot sidene av bildet. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Hm, ja, ta hensyn til tønneeffekten og vignetteringa. - Ellers er kantene på guttene for skarpe - og noen plasser har du bomma litt. - Foreslår du bruker et viskelær som er gradvis sterkere mot midten - lettere å unngå for skarpe kanter slik. Ellers kan du bruke feather eller noe, vel, jeg kjenner ikke PS Men den var grei den. - Ellers bør du fikse de røde øyene - og jeg synes du har litt vel mye luft over hodene deres, kan nok kutte vekk en del. - Bildet er også ganske kjedelig, det må jeg få lov til å si, siden du la det tross alt i bildekritikk Lenke til kommentar
AWA Skrevet 4. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Takk for kritikken. Er enig med deg Her er en redigert versjon av bildet, og en del andre bilder.. renac.org Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Du burde kanskje være litt mer nøye med klippingen ja. Lenke til kommentar
AWA Skrevet 5. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Hvilket bilde så du på når du sa det der? Det som lå på renac.org eller det som ligger på forumet? Om det var det som ligger på renac.org så har jeg kagt til et filter som gjør at det ser nesten ut som om jeg har bommet litt med klippingen.. Men uansett, takk for responsen! Lenke til kommentar
Daniel-r Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Hei! Syns ikke det siste bildet (renac) ble så fint jeg. Ansiktet til han gutten til venstre er jo helt grått/sølvfarget. Syns det første var best av de to bildene. Syns ingen av de ble så bra jeg da. Sorry, men det er meningen! Helsing Daniel Lenke til kommentar
AWA Skrevet 5. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 ok. Men takk for responsen Lenke til kommentar
neb Skrevet 9. september 2004 Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 penne verktøy er mye enklere enn lasso.. ! bare for info'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå