bergetun Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Sånn gårre når man skal flashe bios i hytt og pine. Tips til alle som tenker på dette; se i changelog'entil den "nye og forbedrede" biosen hva som er forandret siden den versjonen du allerede har. Mest sannsynlig så vil du finne ut at ingen av feilene du eventuelt har er fikset siden det ikke er relatert til bios i hele tatt. Og du vil ikke få noe bedre fps i cs... Unødvendig å preke på den måten til en person som nettopp har innsett at han har gjort en feil. @aloneagain Håper du får fiksa biosen din Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hehe. Å følge manualen er ikke alltids så lurt. Om jeg hadde vært som deg, hadde jeg trodd at jeg hadde hatt ett geforce fx5900 kort istedenfor 6800 ultra når jeg leste i bruksanvisningen fra Point of View Lenke til kommentar
aloneagain Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Takk. Så lenge man blir ferdige med uheldige kommentarer er ingen skade gjort. Håper virkelig på å få fikset BIOS'en jeg også nå, og venter i spenning på at noen fra Oslo-området skal melde seg for litt heftig flashe-action i kveld. (det høres jo nesten litt kinky ut..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå