Åsmund@ATi Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Hei! Etter som jeg har solgt mitt hovedkort, cpu og ram og skjermkort, så må jeg så klart ha nytt da! jeg har alt jeg trenger til en pc untatt de delene ovenfor! her er noe jeg har fra før da, vis det er intressant: Eizo L557 og L767 2x120gb seagate 7200rpm 8mb mus og tastatur creative audigy 2 thx 6.1 msi-tvkort.. d-link wireless system! Forslag #1 derfor hadde jeg tenkt på en Sn95G5 da med Cpu, ram, skjermkort og WD raptor 74gb og en Nec 3500A dvd brenner. Men skjermkort valget står da mellom *X800XT (tenkte på asus sitt da) *Geforce 6800GT *Geforce 6800Ultra ( Ultra vil så klart ikke passe i denne shuttlen da) Forslag #2 Jeg har et Lian Li PC75USB Vis jeg går for dette så trenger jeg en Cpu, ram, hovedkort, skjermkort (blir et av valga ovenfor) og TH 560Wtt psu, WD raptor74gb og en Nec 3500A dvd brenner. Denne pc skal brukes til spilling, musikk, photoshop...osv... men kansje mest spilling da! å til dette her har jeg lagt til side #####18000kr##### +/- da! håper noen kan komme med noen bra oppsett her! Vil gjerne ha fornuftige svar! og tips og råd om ting å tang som er vert å vite! ps: har vert uten pc nå i 5 veker....det tar på allså!!!! og så når det gjelder spill så spiller jeg mye CS og battlefield vietnam, en del neverwinter nights og kommer til å spille en del doom3 og hl2..men mest blir vel cs:s når det kommer for fult! Endret 4. september 2004 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg hadde definitivt gått for en SN95G5. I den hadde jeg plassert et X800XT. Du har vel plass til maks to harddisker i en Shuttle, om du ikke skal bevege deg inn på noe seriøs modding. Du bør vel egentlig spørre deg selv om hvor mye utseende betyr for deg; en Shuttle ser så vanvittig mye bedre ut enn et vanlig full/midi-tower. Du får ikke plass til alt du har fra før i en Shuttle heller, så litt må du ofre for å få en maskin som erstatter en hver dame. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 ja vil så klart det jeg å men klarer ikke å bestemme meg her...6800u eller x800xt, shuttle eller pc.....kan du ikke sette opp et oppsett da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 kan du ikke sette opp et oppsett da? Klart jeg kan det! Skal bare bli edru først Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) kan du ikke sette opp et oppsett da? Klart jeg kan det! Skal bare bli edru først da snakkes vi sener i dag!, må dra på Lan jeg.. ser ut som de har fått nettverk krise og da er det å ringe meg mitt på natta! hehe! Ikt vettu.... Endret 4. september 2004 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Jeg trenger svar! trenger svar på rammen vertfall corsair 3200XL eller ballistix eller Ocz3500/3700E.B Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Noe sånt? Så fjerner du bare det du ikke trenger. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg hadde definitivt gått for en SN95G5. I den hadde jeg plassert et X800XT. Du har vel plass til maks to harddisker i en Shuttle, om du ikke skal bevege deg inn på noe seriøs modding. Du bør vel egentlig spørre deg selv om hvor mye utseende betyr for deg; en Shuttle ser så vanvittig mye bedre ut enn et vanlig full/midi-tower. Du får ikke plass til alt du har fra før i en Shuttle heller, så litt må du ofre for å få en maskin som erstatter en hver dame. Noe som kan hjelpe deg: http://produkt.hardware.no/calc_waggon.php?waggon_id=1685 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg trenger svar!trenger svar på rammen vertfall corsair 3200XL eller ballistix eller Ocz3500/3700E.B 3200 E.B brikkene! Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 3200E:B?,,av OCZ er de best ? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 3200E:B?,,av OCZ er de best ? Tja. Du trenger ikke mer enn PC3200. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Noe sånt? Så fjerner du bare det du ikke trenger. etter som jeg så at du har lagt til en 200gb så trenger jeg ikke den, glemte å nevne at jeg hadde 2x250 seagate firewire disker! Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Jeg hadde definitivt gått for en SN95G5. I den hadde jeg plassert et X800XT. Du har vel plass til maks to harddisker i en Shuttle, om du ikke skal bevege deg inn på noe seriøs modding. Du bør vel egentlig spørre deg selv om hvor mye utseende betyr for deg; en Shuttle ser så vanvittig mye bedre ut enn et vanlig full/midi-tower. Du får ikke plass til alt du har fra før i en Shuttle heller, så litt må du ofre for å få en maskin som erstatter en hver dame. Noe som kan hjelpe deg: http://produkt.hardware.no/calc_waggon.php?waggon_id=1685 fin den der Ahpadt, men nå har jeg økt summen til 18k.... håper jeg får bra forslag på shuttle'n og pc'n Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg hadde definitivt gått for en SN95G5. I den hadde jeg plassert et X800XT. Du har vel plass til maks to harddisker i en Shuttle, om du ikke skal bevege deg inn på noe seriøs modding. Du bør vel egentlig spørre deg selv om hvor mye utseende betyr for deg; en Shuttle ser så vanvittig mye bedre ut enn et vanlig full/midi-tower. Du får ikke plass til alt du har fra før i en Shuttle heller, så litt må du ofre for å få en maskin som erstatter en hver dame. Noe som kan hjelpe deg: http://produkt.hardware.no/calc_waggon.php?waggon_id=1685 Link funker ikke. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) http://produkt.hardware.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=1685 SÅNN! Endret 4. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 han tok rett fra seg, bare søk på ahpadt...... Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Nå har jeg sett på litt av 6800GT korta.. her er noen tester: Link 1 link 2 POV sitt 6800GT sammenlignet med 6800U de er nesten like goda da..bare fra 1-4fps forskjell... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 POV sitt 6800GT-kort er et veldig godt kjøp ja. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 men hva ville vert best av pov 6800GT og X800XT da.... noen andre av GT som vert vert og se på? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 men hva ville vert best av pov 6800GT og X800XT da.... noen andre av GT som vert vert og se på? Jeg ville valgt GT. Andre som er verdt å se på er selvfølgelig Gainward. De lager alltid knakenes bra kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå