notarget Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) God Kveld Jeg har et problem med mine z-680 høytallere, i går så funket de fint. Men idag skulle jeg skru på høytallerne 'knappen bak sub'en for å få strøm i systemet'. Men problemet var at det ikke kom noe strøm i systemet. Det lyser ikke rødt på den kontroll stasjonen heller. Hva er galt? Er det en sikring inne i sub'en? Og ja, det er 230v i strømkontakten Takk Edit: Det var sikringen som var problemet Endret 10. september 2004 av notarget Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Har samme settet selv, men er ikke hjemme nå så kan desverre ikke sjekke. Men muligens at det er en liten skru"knott" bakpå som åpner til en vanlig smeltesikring. Sjekk etter det, om ikke så bør det sees på av sertifiserte folk med tanke på garanti. Ta kontakt med butikken du har handlet settet fra. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Huff, ja. Får nok sende det inn til komplett.no Vet ikke hvordan jeg skal få sendt det, settet er stort! Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Huff, ja. Får nok sende det inn til komplett.no Vet ikke hvordan jeg skal få sendt det, settet er stort! Hadde problemer med dette settet selv, det første jeg hadde sviddes etter 1ste dags hard bruk. Trodde det først var sikringen, men det var det ikke. Var forsterkeren i suben som var kortslutta. Sendte det inn som vanlig pakke og betalte vel rundt 100kr for det. Fikk selvfølgelig nytt på garantien. Settet er veldig godt til prisen, og perfekt til film og spilling i midels store rom, men dessverre så er kjøling på forsterkeren dårlig og kan ta kvelden når den blir varmet opp over lang tid. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Huff, ja. Får nok sende det inn til komplett.no Vet ikke hvordan jeg skal få sendt det, settet er stort! Hadde problemer med dette settet selv, det første jeg hadde sviddes etter 1ste dags hard bruk. Trodde det først var sikringen, men det var det ikke. Var forsterkeren i suben som var kortslutta. Sendte det inn som vanlig pakke og betalte vel rundt 100kr for det. Fikk selvfølgelig nytt på garantien. Settet er veldig godt til prisen, og perfekt til film og spilling i midels store rom, men dessverre så er kjøling på forsterkeren dårlig og kan ta kvelden når den blir varmet opp over lang tid. Mener å huske at settet har vern for høye temperaturer, at forsterkeren kutter og så trengs å kjøles ned. Så kommer den på igjen, må skrus av/på igjen da eller noe. Men er ikke 100% sikker her da. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Har du sjekket nettsikringa? Den er bak ved påknappen. Det skal følge med en ekstra sikring. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Har du sjekket nettsikringa? Den er bak ved påknappen. Det skal følge med en ekstra sikring. Sjekket på mitt sett her nå og kan bekrefte at dette stemmer. Mellom av/på knappen og selve strømledningen så er det en liten tapp med rett strek på, skru opp denne og du kan ta ut en sikring. Står på subben at det er en 2 Ampere sikring, spesifiasjonene står på subben også. Om du ikke har reserve sikring så ta med denne sikringen til en elektronikk (radio/tv reperatør butikk f.eks) butikk og be om en lik en. PS, om glasset i den er gjennomsiktig så kan du se om tråden er brent av eller ikke. Du kan også måle sikringen om den har en gjennomgang, kan gjøres enkelt med ett lite batteri og en pære eller enda bedre med ett mulit-meter om man har. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Ok, så det er en sikring der ja! Skal skru ut denne og se. Får håpe det er sikringen. Gir tilbakemelding neste uke for å si om det var det eller ikke, har høytallerne på hybelen. Takker Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Har nå søkt litt rundt på nett etter Logitech Z-680 fuse. 'Sikring' Og har funnet folk med samme problem, så jeg tror nå at det kan være sikringen. Får håpe det er den og ikke noe annet stort. Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå