GosSiP Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Heisann! =) Jeg bestilte just en Dimension 8400. Jeg så at det var Grafikkortet "128 MB Radeon X300SE". Dette er et Grafikkort jeg har hørt veldig lite om faktisk, så jeg lurt på om dette er et bra grafikkort til spilling eller om det er bare å selge det til småungan i gata som vi spille Josefine går til skolen Noen her som har dette Grafikkortet på sin pc? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 det kortet er vel ment for kontorbruk, ja og for "josefine" spill Lenke til kommentar
GosSiP Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Det var det jeg var Redd for ! Har noen dette kortet i pc'en sin? meget interesert i å høre hvordan dette kjører feks; ET og Cs. Begynner å bli litt redd nå! Nå må jeg jo snart bruke 2000,- til på et nytt brukbart grafikkort da Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det var det jeg var Redd for !Har noen dette kortet i pc'en sin? meget interesert i å høre hvordan dette kjører feks; ET og Cs. Begynner å bli litt redd nå! Nå må jeg jo snart bruke 2000,- til på et nytt brukbart grafikkort da hehehe litt humørendring prøv kortet før du sier noe hehe Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det er vel det "dårligste" PCI-e kortet til ATI om dagen. Det har ikke kommet som retail enda, finnes kun i "ferdigmaskiner", så det er svært få tester av det. Men jeg vil ikke tro man kan spille nyere spill med noe særlig "eyecandy"... Lenke til kommentar
GosSiP Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Ja jeg tok en titt på komplett.no og der ser det ut som det billigste ati kortet Jeg syntest det er litt rart av Dell å kun gi det 2 muligheter i Grafikkort på Dell Dimension 8400. Enten det billige 128 mb X300 SE, eller det ufattelige dyre X800 XT. Hvorfor har de ikke noe mellomkort som Radeon 9800? Irriterende ass Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Fordi det hovedkortet må ha PCIe skjermkort. OG 9800Pro finnes ikke som PCIe. Men de kunne godt hatt en med X600-serie kort. Det er ikke så altfor dårlig. Lenke til kommentar
GosSiP Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Aaaa seff tenkte jeg ikke på Ja X600-serie kort hadde vært veldig greit om de hadde med, men nå får jeg pc'en om 5 dager til, så får vi se da =) Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Det er vel det "dårligste" PCI-e kortet til ATI om dagen.Det har ikke kommet som retail enda, finnes kun i "ferdigmaskiner", så det er svært få tester av det. Men jeg vil ikke tro man kan spille nyere spill med noe særlig "eyecandy"... Jo det kortet er å få kjøp som retail http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10488 Du kan også lese litt om det her og her. Endret 4. september 2004 av perpyro Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 går fint å spille cs med den.. Lenke til kommentar
GosSiP Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Med X300 SE mener du Per_le? Nei hakke store planer om å spille Doom 3 og sånt på den, bare cs, battlefield og Wolfenstein ET, og X300 SE burde vel klare disse da? Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Med X300 SE mener du Per_le? Nei hakke store planer om å spille Doom 3 og sånt på den, bare cs, battlefield og Wolfenstein ET, og X300 SE burde vel klare disse da? funker å spille med det ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå