Eskil87 Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Er dette et kort og satse på? Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Tenkt å få seg et Ti4600 nå da... Ja, absolutt et bra valg. Asus kortene er gode Aall-round kort, som ikke har noen svakheter, heller ikke store styrker(over gjennomsnittet i ytelse). Vil du ha mye ytelse for pengene, gå for Creative eller MSI. Det er akkurat samme kortet, fordi MSI eier Creative. De har VELDIG bråkete vifter, men holder greit på de fleste områder. De er de billigste kortene. Gainward legger vekt på overklokking, så der får mest ytelse, men må betale litt ekstra. Abit er som Asus, et godt all-round kort. Skal vist ha stille vifte. Personlig ville jeg gått for GW eller Asus :smile: Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 6. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2002 Tror jeg går for et Gainward AGP GeForce4 Ti4600 128MB DDR Virker bra! Lenke til kommentar
steinih Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Gainward er jo seff det beste valget! Bedre kvalitet og overklokkingsmuligheter. Ikke bråker det allverden heller! Når det gjelder pris koster Asus og Gainward sitt 4600-kort akuratt det samme på Komplett i hvert fall... ps! Har forsjåvidt Asus GF2Pro selv og er fornøyd med det, men jeg skulle heller ha hatt Gainward sitt tilsvarende kort! Ikke så mye å hente ved overklokking av det kortet... Uten annen kjøling ihvertfall.. /steinih :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå