gjerms Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 fikk denne pcen i dag. Og det er en ting jeg har stussa litt på mens jeg har innstallert. Og det virker som det er to små prikker på skjermen som er hvite, altså pixel som ikke fungerer. Under oppstart og andre mørke bakgrunner er disse hvite... Hva mener dere detter er??? noe og bry seg om eller hva? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Høres ut som døde piksler gitt. Jeg hadde ikke brydd meg noe særlig hvis de er vanskelig å få øye på. Lenke til kommentar
gjerms Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Den ene er nokså i midten, men jeg får se... Litt irriterende bare. Får se hva jeg gjør. Har jo garanti så, Lenke til kommentar
gjerms Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Er det ikke vanlig ps2 mus på disse laptopene lengre? har en ibm mus som jeg prøvde, men den passet ikke.... ???? Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Tror nok det døde pixler som MrBlueJack sa. Er du ikke fornøyd tror jeg du kan benytte deg av angrefrist/garenti? Snakk med butikken du kjøpte den og hør hva de mener. Les også denne ang. døde pixler. Endret 3. september 2004 av Apocalypse Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg fikk ny laptop for et par dager siden. Oppdaget da en død piksel. Den er nesten i midten, men den plager ikke meg. Må konsentrere meg ordentlig for å se at den er der. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Er det ikke vanlig ps2 mus på disse laptopene lengre? har en ibm mus som jeg prøvde, men den passet ikke.... ???? Hehe... sjå etter på merklinga! trur du prøver og sette den inni TV utgagnen på maksina! Eg har i allefall ikkje ps2 kontakt på mi. Kjøp deg ei usb mus! Lenke til kommentar
gjerms Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 ja, det var nok det jeg prøvde... Vet dere om det følger med tvutgang kabel til disse pcene? jeg kan ikke se at det har følgt med.. Den døde pixelen min syns ganske godt. Men jeg får se hva jeg gjør. Lurer på om det kan være to pixler helt inntil hverandre Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 nei det følger ikkje med, men det skaffer du på expert eller elkjøp. har du prosjektor, så bruk VGA ut og ikkje tvutgangen Lenke til kommentar
v_k Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Sjekk opp om du har s-video på tven din.. Jeg hadde visst ikke det og gjorde sådan et bomkjøp med tanke på kabel. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Da må du ha deg ein scart adapter. Har du ein ny tv så går dette bra. Lenke til kommentar
v_k Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg kjøpte følgende: * s-video -> rca adapter (30 cm lang kabel) * kompositt (rca) kabel * scart kontakt = tilsammen ca 300... Lenke til kommentar
gjerms Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Gla melding!! Fikk fiksa pixlene med og massere... Det er ihvertfall borte nå Lenke til kommentar
gjerms Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Tja, nå kom den pixelen tilbake, så jeg får prøve kjerrringrådet en gang til. Hjelper det ikke da, er jeg fristet til og bruke angreretten. Ifølge muliticom var det ikke reklamajon, da måtte det være mere enn 6 frittstående pixler. Hva ville dere ha gjort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå