Freeky2k Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 som det står i emnet, så lurer eg på om det er mulig å trekke temperatur sensoren gjennom hullet i cpu for å komme til på undersiden av CPU'en.. eller kommer CPU'en til å stå på halv åtte..?? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 er det hull i cpu? hva slags cpu er det? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 det går nok ikke å stappe en tempsensor i *hullet* på cpu nei Lenke til kommentar
Bach Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 som det står i emnet, så lurer eg på om det er mulig å trekke temperatur sensoren gjennom hullet i cpu for å komme til på undersiden av CPU'en..eller kommer CPU'en til å stå på halv åtte..?? Kanskje du tenker på noe som det her? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0&hl=tempsensor Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Dersom du mener i mellom pinnene med "hullet" så er det fult mulig slik at sensolen havner under kjernen på CPUen. På Termeltake Volkan12 er det med en temperaturføler som skal festes under CPU kjernen, og det fungerer helt greit med ledningene mellom pinnene på CPUen. Og prosessoren står ikke på halv åtte etterpå. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 men er det noen som har bilder av hvordan eg skal fest temp sensor på en pentium 4?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå