the animal Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 god kveld ok nå blir det litt mange poster av meg om dette kortet men shit-au som sakt har jeg et Gigabyte K8NSNXP-939 med en 3500+ CPU. men saken er som følger, når jeg la inn alle driverne å det som følgte med å skulle restarte ville den ikke starte igjen den kommer til oppstart bilde av BIOSen, men stopper ved prosesseren å der står den jeg har "Clear Cmos" og tatt ut BIOS batteriet, men den vil enda ikke kan det være rammen som ikke vill eller har 2*512 Geil Value ram PC3200 2,5-3-3-6 men den kjørte i window på 2-4-4-7 den ville ikke kjøre DUAL, så jeg satt den til å kjøre single ram modul, da gikk det fint men etter at jeg restarte etter driver installasjonen vil den ikke mer syntes jeg har prøvd alt jeg!!! ----------------- Kan noen hjelpe meg her?? ----------------- Ja jeg kjører også F3 bios altså ikke det nyeste Lenke til kommentar
the animal Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 ingen som vet Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hei, Kanske denne link kan gi dig et fingerpeg. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 the animal: hvorfor ikke den nyeste? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 the animal: hvorfor ikke den nyeste? for jeg har akkurat satt opp sytemet Lenke til kommentar
the animal Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 ok da har jeg lest linken med testen! kor finner jeg F6b biosen da? Lenke til kommentar
luria Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 ok da har jeg lest linken med testen! kor finner jeg F6b biosen da? F3 er den siste offisielle biosen til K8nsnxp-939, pass på modellnummeret (K8nsnxp-754 (?) og K8nsnxp-939 er forskjellige) gigabyte Prøv med kun 1 ram-brikke først. Måtte kjøre opp volten på rammen min til +.2 og kjøre slakkere timings (2,0 -> 2,5) for å få systemet stabilt. Har geil platinum 3200 ram. Sette 2T Timing til Enabled hjelper også. Lykke til. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 ok da har jeg lest linken med testen! kor finner jeg F6b biosen da? F3 er den siste offisielle biosen til K8nsnxp-939, pass på modellnummeret (K8nsnxp-754 (?) og K8nsnxp-939 er forskjellige) gigabyte Prøv med kun 1 ram-brikke først. Måtte kjøre opp volten på rammen min til +.2 og kjøre slakkere timings (2,0 -> 2,5) for å få systemet stabilt. Har geil platinum 3200 ram. Sette 2T Timing til Enabled hjelper også. Lykke til. jeg får ikke kommet inn i bios engang men T2 er på og biosen fulgte med HKet har tilogmed prøv med 1 og 2 og 0 rambrikker i men den vil ikke Lenke til kommentar
Revox Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Spørs om du ikke har fått et kort som er DOA... (Dead On Arrival) Lenke til kommentar
luria Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Du har fått det opp og gå tidligere? Høres ut som du må plukke det fra hverandre igjen, noe har vel løsnet eller lignende. Prøv med bare hovedkort, prosessor, en ram modul og videokort. Pass på at det ikke ligger løse skruer og slenger på hovedkortet ditt Lenke til kommentar
the animal Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 ja det er oppe å går sånn innimellom men forsvinner når jeg restarter men nå lever den igjen, men den kommer til og forsvinne igjen utover kvelden men hvem bios er den nyeste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå