Gå til innhold

ScorpionMechBeast - 3D-render


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg at jeg er litt sær, og at bildet ikke skal brukes til realtime rendering, men det var vel litt overdrevent mange polygoner? :p

 

Har bare fått med en god/dum vane med å få slikt ned på så få polygoner som mulig.

Kjekt om man skal animerer og ikke vil ha 10 år rendertid. ;)

Lenke til kommentar
Nå vet jeg at jeg er litt sær, og at bildet ikke skal brukes til realtime rendering, men det var vel litt overdrevent mange polygoner? :p

Ja, det er mye mer enn modellene mine vanligvis består av. Det som er spesielt med denne er alle de kurvede gropene, de krever mange polygoner for å se fine ut. I tillegg er hvert eneste detaljerte bein kopiert 10 ganger.

Lenke til kommentar

Takk for alle kommentarene. Jeg har oppdatert bildet med en mer antialiasert versjon. (ikke perfekt, though. 5 timers rendertid er nok for min del)

 

Hvordan er mulighetene for en animasjon?

Jeg driver bare med stillbilder, men jeg tror nok det vil være lett å rigge modellen, siden den har markante ledd og bein.

 

To timer er jo ikke mye...

Kan du være min renderfarm? :D

Lenke til kommentar

Ok, la meg forklare meg bedre, da. :)

 

Fargene er, som alle andre farger, ikke stygg i utgangspunktet. Det kommer helt an på hvordan, og i hvilken sammenheng, du bruker dem.

 

Her synes jeg at figuren Holger har laga ikke kommer helt til sin rett pga. fargene bleker hele inntrykket, både på grunn av "bleike" farger (i sammensetningen blir blåtonen svak og "puslete") og at fargene i utgangspunktet er litt kjipe sammen.

 

Men for all del, men hva dere vil. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...