radivx Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Har installert alt jeg har fått med mitt nye HK + alt det gamle av drivere... fortsatt er de t ett gult ! ved disse to tingene: Athlon 64 3200+ prosessor SM Bus Controller Hvordan installerer man "drivere" til en prosessor?!? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Gul sirkel med ! inni. Den pleier jo vanligvis å si at det er noe feil med devicet. Men jeg skjønner ikke hva prosessoren klager etter... Den funker jo den... vet ikke hva SM Bus Controlelr er for noe!?! Lenke til kommentar
MantaRay Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Sånt advarsels-utropstegn i device manager'n? Den har vel gul bakgrunn så vidt jeg husker. Uansett - har du prøvd å søke etter drivere forresten???? hater folk som ikke har evne til å tenke litt, men må inn på forum for slikt. uansett.... google, søkte på: amd 64 windows driver ..og voila øverst er AMD Athlon™ 64 Processor Utilities & Updates - går man så inn der finner man denne: AMD Athlon™ 64 Processor Driver for Windows 1.1.0.14 Lenke til kommentar
radivx Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Uansett - takk for hjelpen. Beklager det var ikke meningen å være hatobjekt på forumet... Vanligvis pleier jeg ikke å gidde å bruke forum fordi google pleier å være raskere. MEN, i dag var jeg allikevel innpåforumet for å spørre noe om CPU temp. Så da slengte jeg inn denne posten også sånn at jeg fikk løst alle problemene med en gang. Løser den SM Bus Controller og? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 høyreklikk på den gule>oppdater driver>huk av for at du vet hvor driver ligger. trrykk på amd og velg derretter systemenheter tror jeg. bla ned til du ser den første buskontrolleren. legg in den. forsvinner utropstegnet da, funker den. vist ikke, legg inn neste buskontroller. den første funket for meg, men jeg har intel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå