Gabriel Shear Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Tenkte tanken selv, men ble ingenting av... Er det mulig at tilbudet kommer igjen? Noen her som har hamstert halvpris kortene? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Tenker du på Ringkontant ordningen som gjør at hvis du bestiller for 500 så får du for 1000kr ? Vel jeg gjorde, og gjorde det samme med mor sin, og min søster sin telefon. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg hadde planer om det, men fikk plutselig dårlig råd. Regninger som måtte betales etc, så da blei det ikke noe på meg. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Er vel heller ikke noe stort poeng i å hamstre dyre kontantkort fra Telenor, når man kan ringe for nesten halvparten av prisen med f.eks. Talkmore eller en av de andre nye operatørene? Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 for å få de 10kronene måtte dere ha brukt kortene senest den 31.08.04. Har du hamstra så er de bare vanlige 500kr kort nå. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Siden Lånekassen har vært så eksepsjonelt raske med å behandle søknaden min i år, har jeg fremdeles ikke fått lånet. Jeg blir jo hemmet sosialt her! Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 for å få de 10kronene måtte dere ha brukt kortene senest den 31.08.04.Har du hamstra så er de bare vanlige 500kr kort nå. Seff. Tenkte selvfølgelig på å hamstre kort og legge det inn på telefonen før 1. august... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Er vel heller ikke noe stort poeng i å hamstre dyre kontantkort fra Telenor, når man kan ringe for nesten halvparten av prisen med f.eks. Talkmore eller en av de andre nye operatørene? Nå er det vel ikke alle som gidder å bytte operatør, og når du betaler 500,- og i tillegg får 500,- gratis så skjønner jeg godt hvorfor folk benyttet seg av det tilbudet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 vi var helt tomme for 500-kortene i butikken i nesten hele august, folk kjøpte og kjøpte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå