jaha Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 har litt problemer her... har en siemens m65 og den klarer jeg fanken ikke å få mekka hverken wap eller mms på... noen her som kan hjelpe meg? vær så snill!!! Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvilken operatør? Lenke til kommentar
jaha Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 oi, glemte å si det git.. har telenor djuice kontant... Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har også problemer med MMS på min M65. Jeg får ikke til å motta MMS. Har ingen problemer med wap. Jeg har hatt ett liknende problem på min s55 da den var ny. Løsningen da var å oppgradere softwaren. Men når jeg ser på Siemens sider for M65, finner jeg ingen oppgraderinger. Noen som har ideer? Abb: NetCom Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 hadde slikt problem med min s65 men fant ut det eneste jeg hadde gjort var å skru av gprs, prøv det så kanskje det går da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå