Slazenger Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Holder på og updater bios http://overklokking.no/guides/flash/index6.html Se helt nederst på siden der.. jah der er jeg men jeg har ikke peiling på hva jeg skal skrive der er det noen som har jort dette før og vet hva jeg skal skrive? Har MS MSI.6367n2 Hovedkort Mvh Slazenger Ps:ikke spør hvorfor jeg skal update Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvorfor skal du oppdatere? Neida Der skal du vel skrive inn navnet på den .exe-fila. AWDFLASH.exe f.eks., mener ihvertfall det Les manualen på msi sine sider du. Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Står jo ikke driten + det er ikke det jeg skal skrive forde det har jeg prøvd Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Anbefaler deg å skifte topic! Kan få vanskeligheter med å få hjelp med det navnet... Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Emnetittelen i denne tråden har blitt endret slik at det er lettere å forstå hva tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Originalt emnefelt var: "Kommet så langt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå