Gå til innhold

pov 6800 ultra usle 8800 i 3dmark03!

Snorrere

Anbefalte innlegg

Her må det vera noko gale?! eg leste jo på toppen der det stod at det vanlige var 11000 eller var det 13000? Men uansett her er det noko gale:

nr 1: under 3dmark så hengte bildet seg heilt av og til.

nr2: i Fracry så kjem det noko svarte ruter på bakken som beveger seg forsvinn og så kjem det nye, fjella skiftar fargar til blå/grønn/gul.

Kva kan vera gale? eg har installa nyaste drivar til skjermkort. og har directx 9.b.

Dette skal jo vera eit toppkort?! WTF should i do?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her må det vera noko gale?! eg leste jo på toppen der det stod at det vanlige var 11000 eller var det 13000? Men uansett her er det noko gale:

nr2: i Fracry så kjem det noko svarte ruter på bakken som beveger seg forsvinn og så kjem det nye, fjella skiftar fargar til blå/grønn/gul.

Kva kan vera gale? eg har installa nyaste drivar til skjermkort. og har directx 9.b.

Men det spørs jo også om du har lagt inn evt. chipset-drivere, hva slags hardware du har ellers osv...

8800 3DMarks er ikke usselt men...

Lenke til kommentar
Resten av pcen er heilt nytt det og, strømforsyninga er ei 380 watt truepower som fulgte med antec kabinettet. 1 gb med ocz 3200 ram enhancerd latency, hk er gigabyte nforece 3 ultra, og ein 3500+ athlon 64 cpu. socket 939

Før hadde eg eit fx5600

har samme oppsett: Disable fastwrite i bios :thumbup:

Fastwrite:

Trykk [Ctrl] F1 så får du opp et ekstra menyvalg som heter Advanced Chipset. Gå inn der og skru av Fastwrite.

Endret av kasol
Lenke til kommentar

Les det siste innlegget mitt i tråden min, hadde strore problemer med kortet mitt, men fikk fiksa det til slutt :thumbup:

Tråden min

Er ikke sikkert det er aktuelt for deg, men du kan jo se på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...