Gå til innhold

3dmark03 score og radeon 9600

VbD

Anbefalte innlegg

Jeg har et Sapphire ati radeon 9600 pro "fireblade edition", og stusser over scoren jeg får i 3dmark. Jeg ligger på rundt 3600 - 3900 poeng (core 501, mem 312). :blush: ..husker ikke helt.

Jeg synes dette er veldig lite i forhold til min cpu som jeg har (ble testet ved p4 @ 3.06 ghz)

Hva kan være feil? Tenker kanskje det kan være ram'en? For de er ikke akkurat de beste på markedet. Ram'en er Twinmos PC3200 256mb + Twinmos PC2700 256mb, det jeg vet er jo at PC2700 trekker den andre ned til samme hastighet og derfor det ikke da blir dual channel, men har dette mye å si på scoren?

Evt er det noen som kan si noe om hva jeg ville fått med 2 nye brikker ( Kingston HyperX 2x256MB DDR PC3500)

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt normal score for et Radeon 9600PRO FE. I 3DMark 03 er det så og si bare skjermkortet som har betydning for den endelige poengsummen.

Jeg hadde selv et likt kort før og jeg fikk litt over 4000 med Artic Cooling VGA Silencer og Revoltec Ramsinks, så din score er igrunn meget bra med tanke på at det er et 9600-kort :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...