sjanten Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 02:40, SirHartge skrev:La oss stenge tråden:D denne eller den? den har du prøvd å stenge før! vi kan alle huske hvordan det gikk! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Stenge siste ordet, det er alt for mye off topic i den.. - Hold dere til temaet i tråden. Privat småprat kan skje andre steder. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-10 03:38, SirHartge skrev:Stenge siste ordet, det er alt for mye off topic i den..- Hold dere til temaet i tråden. Privat småprat kan skje andre steder. fy... bad spirit! i feel the evil in you! (jeg må vel ikke endre ID: 1 i denne posten for å kunne skrive denslags, må jeg? :?: ) Lenke til kommentar
house Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 ut i fra hva jeg veit, så kan forfatteren av tråden forandre på topic dvs.. Kebab-neger kan fixe på den kall den So MO.. Mentale ord Housey Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-10 11:45, house skrev:ut i fra hva jeg veit, så kan forfatteren av tråden forandre på topic dvs.. Kebab-neger kan fixe på denkall den So MO.. Mentale ordHousey god idé... men hvem skal vi rope på? kebab kan ikke, for han verken starta tråden, eller er moderator. pgressum? hartge!? amund?! gjør noe da! :sad: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 amd_guru som starta tråden.. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-10 11:49, SirHartge skrev:amd_guru som starta tråden.. det vet vi, men endrer du topic? nesten (NESTEN) ikke nødvendig lengre, en del av de værste har roet seg litt... Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-10 03:38, SirHartge skrev:- Hold dere til temaet i tråden. Privat småprat kan skje andre steder. Hva er galt med småprat da? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Nå begynner det å bli off-topic. Jeg har ikke noe imot småprat. Har du? Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-12 20:44, C. Alshus skrev:Jeg har ikke noe imot småprat. Har du? Nei.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: Den 2002-05-10 11:53, sjanten skrev:det vet vi, men endrer du topic? Kanke gjøre det vettu.. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Vil dere at jeg skal forandre på noe? :razz: Jeg leser skjeldent søppleposter, men det er min mening i livet å få nr 10.000 i SO :smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 vi takker for tilbudet, guru, men hartge tok seg sammen for en tid siden :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 For å gi min objektive mening (og vet det er mange her som ikke er interessert i den): Jeg mener at sjanten tar helt feil. For å si det slik: Ingen eier Siste Ordet! At en eller annen fyr kommer inn og skriver: "Hahaha! Jeg fikk siste ordet!!! " kan ikke dere gjøre en dritt med. Dere slenger personen selvsagt full i dritt, noe som bryter med retningslinjene. Anders Leipsland har nok vært den som har "rult" denne diskusjonen med sine argumenter, og jeg mener at du sjanten kan ta det til deg. Slutt å hetse folk som også vil være med å få "det siste ordet"! Deres poster ("jeg fikk siste ordet") er like meningsløse/fulle som deres poster ("Jeg er på skolen og har IT! Det suger MAXXX!!") Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Er enig med Jimmy, Anders eide dere i denne diskusjonen. Må bare komme med et innlegg i denne saken jeg og. Første gangen jeg postet i SO fikk jeg veldig mye pepper, og jeg skrev ikke noe Lame allt jeg skrev var "God Morgen". Istedet for å en hyggelig melding tilbake stod det en veldig fornermende meldig om newkids (hadde dere ant hvor rasende jeg var etter den meldingen så ja). Senere skrev jeg enda en post hvor jeg sa hvor landet lå (eneste som ble feil i den posten var smily'en det skulle ikke være ) Senere en gang da jeg besøkte OT så fikk jeg øye på en tråd omhandle SO, og av ren nysgjerrighet åpner jeg tråden og får se nicket mitt listet opp som en spammer. Hadde jeg satt mine tanker på trykk akkurat da hadde jeg blitt perm bannet fra forumet. (Jeg håper att den som startet den tråden fikk det han fortjente). Snakker om arroganse som å tro att dere kommer til å få den tråden for dere selv, det kommer alltid noen som vil kreve det siste ordet. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-11-23 19:53):Slutt å hetse folk som også vil være med å få "det siste ordet"! Deres poster ("jeg fikk siste ordet") er like meningsløse/fulle som deres poster ("Jeg er på skolen og har IT! Det suger MAXXX!!") Vell hvor mange sliker poster er det da? Jeg har iallefall ikke skrevet noen sånne poster. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Gode ord Sjanten... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Quote: Den 2002-05-06 19:24, skrev Anders Leipsland:Sorry, fritt forum. Ikke enig her. Dersom noen ønsker å diskutere privat så gjør man ikke det i ett public forum. Det ligger i søppel og da bør folk få lov å si den søpla di har å komme med når de ønsker å komme med den. Går ikke an å "reservere" siste ordet. Selv om noen ikke ønsker å være delaktig hele tida bør man fritt få lov å si det man mener de gangene man føler for det. Enig.. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-05-07 13:48, skrev sjanten:jeg mener (n00b == fjortis). det er ingen aldersgruppe, men en tilstand.det er heller ikke dem som ikke vet noe, og derfor spør seg forsiktig om.en n00b er en som tror mer enn han vet eller oppfører seg på en måte i den stilen. :wink:som et svar på spørsmålet ditt:du er n00b hvis du poster "dust", "dere er patetiske" "sist" eller denslags! Må bare si jeg ville foretrukket newbie i steden for noob.. Slik 1337 språk er for fjortiser.. hehe... :smile: Koselig liten "lounge" dere har her, men jeg syns ikke det er bra hvis dere dømmer folk etter hvor mange poster de har her (no offense!)... Jaja.. jag får jobbe meg opp her inne da.. Nærmer meg post nr 100 med stormskritt! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg fikk siste ordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå