Gå til innhold

Kære bruger af "Sidste Ordet"... Jeg vil ta rotta på dig!

Anbefalte innlegg

En gang for lenge siden (dvs et par uker) så satt vi der, en liten kjerne av hyggelige personer og snakket om alt; damer, biler, data, livet og så videre. Men i det siste har det kommet en hel del "newkids", og mange (mange, ikke alle) har sørget for å forringe kvaliteten på vår lille lounge.

Flere av oss har nå gått lei dere. Dette gjelder for eksempel hartge, som faktisk foreslo å avslutte det hele ved 5000 poster! Dette er selvsagt galskap, på tross av at han (trolig under alkoholpåvirkning) stengte av siste ordet for en tid siden for moroskyld (vi bærer ikke nag, hartge. bare ikke gjør det igjen :wink: ).

Jeg vil ha deg så langt vekk fra posten vår som overhodet mulig hvis du ikke klarer å la vær med de der idiotiske postene som:

"Jeg har siste ordet, haha!" (eller kortere)

"Hvorfor gidder dere det her?" (mv)

"AHA! Derfor alle har så mange poster!" (mv)

"spamm!" (mv)

-ren spam

-kritisere oss brukere

-gjenta samme post flere ganger (anders hadde en liten vits for å nå ID=5000, den hadde en historie, men vi liker det ikke noe mer fordet)

Alt det der tullet kan dere ha dere vekk med! Vi trenger det ikke! Vi sitter og skriver i SO fordi vi synes det er gøy og sosialt, vi kan utveksle meninger. Selvom posten ligger under "Søppel" lar vi deg ikke slippe unna med hvasomhelst! Da kan du pelle deg til Testposter eller noe i den stilen (eller til notepad og lokal disk)!

Siste Ordet er vårt og ikke ditt, hvis du vil kan du komme på besøk, og hvis, men bare hvis, du kan klare å poste poster som ikke er i strid med det over så kanskje vi ønsker deg velkommen.

Takk for meg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry, fritt forum. Ikke enig her. Dersom noen ønsker å diskutere privat så gjør man ikke det i ett public forum. Det ligger i søppel og da bør folk få lov å si den søpla di har å komme med når de ønsker å komme med den. Går ikke an å "reservere" siste ordet. Selv om noen ikke ønsker å være delaktig hele tida bør man fritt få lov å si det man mener de gangene man føler for det.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-06 19:24, Anders Leipsland skrev:

Sorry, fritt forum. Ikke enig her. Dersom noen ønsker å diskutere privat så gjør man ikke det i ett public forum. Det ligger i søppel og da bør folk få lov å si den søpla di har å komme med når de ønsker å komme med den. Går ikke an å "reservere" siste ordet. Selv om noen ikke ønsker å være delaktig hele tida bør man fritt få lov å si det man mener de gangene man føler for det.

det er greit nok, men det har dessverre vært flere i det siste som bare kommer for å slenge noe dritt, som f.x. "Dere er patetiske" eller noe i den stilen. Dette når tråden har overlevd måned etter måned, hvor vi har hatt hyggelige ting å snakke om.

Jeg er dels enig i hva du sier, om at det er et fritt forum, men det å bare poste for å ødelegge synes jeg null og niks om! når jeg setter ting på spissen som jeg gjorde her er det for at folk skal få et inntrykk av hvordan det er med den posten! den er på en måte mer spesiell enn de fleste andre her på forumet!

Lenke til kommentar

På "deres lille lounge"??

Hva **** skal det bety?

Det er greit det, skal ikke vise meg mer jeg hvis dere blir så forbanna sure!

Greit nok at dere diskuterer og koser dere, og sant nok; folk trenger ikke bedrive drittkasting i form av slibrige kommentarer (det har jeg heller aldri gjort), men en må vel få lov til å ha et innlegg eller to en gang i blandt uten å bli frøset og ledd ut!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-06 23:09, SirHartge skrev:

Godt sagt sjanten... Minner meg litt om Otto Jespersens Ssite ord i torsdags klubben:D

ja, jeg antar jeg har blitt litt påvirket av han :grin:

[ Denne Melding var redigert av: sjanten på 2002-05-07 07:52 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Anders Leipsland skrev (2002-05-06 19:24):

...Det ligger i søppel og da bør folk få lov å si den søpla di har å komme med når de ønsker å komme med den. Går ikke an å "reservere" siste ordet. Selv om noen ikke ønsker å være delaktig hele tida bør man fritt få lov å si det man mener de gangene man føler for det.

Jeg vet at det ikke står noe om spamming i reglene, men vi er vel alle enige i at det ikke er noe særlig ok oppførsel. Når folk poster i SO bare for å fortelle at de synes det er en teit tråd oppfatter jeg det som spam. Jeg poster ikke svar som "teit spørsmål ... dette er svart på mange ganger før" i tråder hvor dette faktisk er sant, bare fordi jeg mener det. Jeg lar heller være å lese/poste i disse trådene.

Å poste "jeg har siste ordet" en haug med ganger etter hverandre (eller hahaha, anders :wink: ) er også spam. Ja, vi har et topic som tilsier at dette ikke er "ulovlig", men hva er poenget å si at du har siste ordet når du allerede har det?

For å få bort "jeg har siste ordet"-poster kunne vi jo starte en ny tråd: "dagens småprat" :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

SirHartge skrev (2002-05-07 11:34):

Quote:

On 2002-05-07 10:45, Xell skrev:

For å få bort "jeg har siste ordet"-poster kunne vi jo starte en ny tråd: "dagens småprat" :wink:

For oss så er det småprat i SO..

jeg vet det, men vi kan liksom ikke nekte folk å skrive "siste ordet" i en post siden dette jo er topicen. Men personlig synes jeg det er iriterende å lese "jeg har siste ordet","jeg hadde det første ordet i dag" (kl. 00.05) o.s.v. Når ejg ser at det er kommet nye poster hadde det jo vært ok om det var noe det gikk ann å svare på med annet enn spam.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-07 12:29, C. Alshus skrev:

(Men er jeg fortsatt n00b etter så mange poster?

jeg mener (n00b == fjortis). det er ingen aldersgruppe, men en tilstand.

det er heller ikke dem som ikke vet noe, og derfor spør seg forsiktig om.

en n00b er en som tror mer enn han vet eller oppfører seg på en måte i den stilen. :wink:

som et svar på spørsmålet ditt:

du er n00b hvis du poster "dust", "dere er patetiske" "sist" eller denslags!

Lenke til kommentar

Hehe, nå driver dere å disser folk som faktisk prater ON TOPIC jo.

For å gi dere en liten historie lekse;

Siste ordet @ delphi ble startet som en parodi fordi "alle" ønsket å ha siste ordet i diskusjoner der(dvs HW relaterte diskusjoner). Ganske godt funnet på fordi det var faktisk en trend.

Siste ordet @ hw.no ble startet i samme ånd av amd_guru. Dersom dere er litt oppegående er dere klar over at det er første innlegg som styrer hva som er on topic og hva som er off topic. De første svarene samt forumkategori vil også til en viss grad styre hvordan threaden er/skal være. Jeg vil anbefale dere å ta en ny titt på førstesiden. Der vil dere se normene for hvordan Siste Ordet er. Selv om Siste Ordet ligger i off topic skal man alikevel prate on topic :wink: At dere har "kuppet" threaden har niks å si. Sorry, men dere er ikke eiere av threaden og de første innleggene viser klart at

"jeg er sist" innlegg er helt on topic faktisk.

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-05-07 21:28 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Anders Leipsland skrev (2002-05-07 21:27):

Siste ordet @ delphi ble startet som en parodi fordi "alle" ønsket å ha siste ordet i diskusjoner der(dvs HW relaterte diskusjoner). Ganske godt funnet på fordi det var faktisk en trend.

Siste ordet @ hw.no ble startet i samme ånd av amd_guru. Dersom dere er litt oppegående er dere klar over at det er første innlegg som styrer hva som er on topic og hva som er off topic. De første svarene samt forumkategori vil også til en viss grad styre hvordan threaden er/skal være. Jeg vil anbefale dere å
på førstesiden. Der vil dere se normene for hvordan Siste Ordet er. Selv om Siste Ordet ligger i off topic skal man alikevel prate on topic :wink: At dere har "kuppet" threaden har niks å si. Sorry, men dere er ikke eiere av threaden og de første innleggene viser klart at

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-05-07 21:28 ]

Nettopp derfor jeg foreslo å starte en ny thread.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-07 21:27, Anders Leipsland skrev:

Siste ordet @ hw.no ble startet i samme ånd av amd_guru. Dersom dere er litt oppegående er dere klar over at det er første innlegg som styrer hva som er on topic og hva som er off topic. De første svarene samt forumkategori vil også til en viss grad styre hvordan threaden er/skal være. Jeg vil anbefale dere å
på førstesiden. Der vil dere se normene for hvordan Siste Ordet er. Selv om Siste Ordet ligger i off topic skal man alikevel prate on topic :wink: At dere har "kuppet" threaden har niks å si. Sorry, men dere er ikke eiere av threaden og de første innleggene viser klart at

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-05-07 21:28 ]</font>

Hør, hør!! :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...