Slazenger Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Slettet av mod, da kjøp og salg ikke er ønsket i forumsbiten. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 tjam kan selge alt jeg (nesten) når jeg har fått ny pc... Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Jaaah det er bare til og ramse opp eller sende meg meldinger rams opp duh Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Det er døfødt å poste dette hær! All reklamering, annonsering og kjøp og salg strider mot retningslinjene for forumet! Ønsker du å kjøpe eller selge noe, skal det postes i bruktmarkedet. EDIT: Fjernet ordet "rapportert" for ikke å fornærme teknikeren! Endret 3. september 2004 av Maverick2002 Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Det er døfødt å poste dette hær! All reklamering, annonsering og kjøp og salg strider mot retningslinjene for forumet!Ønsker du å kjøpe eller selge noe, skal det postes i bruktmarkedet. Rapportet. Hvorfor i huleste må folk som rapporterer skrive at de rapporterer? Det er så wannabee moddis at jeg blir kvalm. Og i det hele tatt skrive i en tråd som de rapporterer? håper slike får advarsler! Endret 3. september 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det er døfødt å poste dette hær! All reklamering, annonsering og kjøp og salg strider mot retningslinjene for forumet!Ønsker du å kjøpe eller selge noe, skal det postes i bruktmarkedet. Rapportet. Hvorfor i huleste må folk som rapporterer skrive at de rapporterer? Det er så wannabee moddis at jeg blir kvalm. Og i det hele tatt skrive i en tråd som de rapporterer? håper slike får advarsler! mhm Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvorfor i huleste må folk som rapporterer skrive at de rapporterer? Det er så wannabee moddis at jeg blir kvalm. Og i det hele tatt skrive i en tråd som de rapporterer? håper slike får advarsler! Har fjernet ordet rapportet, håper du ikke er langkvalm! JEG derimot, blir KVALM av folk som ikke gidder å lese retningslinjene for forumet, og lager tråder om kjøp og salg, piratvare etc. Retningslinjene er til får å følges, de har ikke skrevet dem for moroskyld! Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Jaja samma det jort er jort noen som kan forsette det vi begynte på? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jaja samma det jort er jort noen som kan forsette det vi begynte på? Går det tregt? Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) se litt på bruktmarkedet? der flommer det jo over av alle mulige slike komponenter Endret 3. september 2004 av kjaks Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Hehe neida neida men trenger vel ikke å snakke om koffor folk skal og ikke skal raportere? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Går det tregt? ja det lurte jeg også på! :!: Lenke til kommentar
alfern Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Det er døfødt å poste dette hær! All reklamering, annonsering og kjøp og salg strider mot retningslinjene for forumet!Ønsker du å kjøpe eller selge noe, skal det postes i bruktmarkedet. Rapportet. Hvorfor i huleste må folk som rapporterer skrive at de rapporterer? Det er så wannabee moddis at jeg blir kvalm. Og i det hele tatt skrive i en tråd som de rapporterer? håper slike får advarsler! Synes det er like mye wannabe moddis å kommentere det på den måten du gjør her.... Men la nå det være moderatornes jobb å passe på.... Edit: Kanskje denne posten også er litt moddis Men hvem bryr seg om det... det er da vel lov å kommentere slike ting? Endret 3. september 2004 av alfern Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 QUOTE (teknikeren @ 03/09/2004 : 21:20) QUOTE (Maverick2002 @ 03/09/2004 : 21:18) Det er døfødt å poste dette hær! All reklamering, annonsering og kjøp og salg strider mot retningslinjene for forumet! Ønsker du å kjøpe eller selge noe, skal det postes i bruktmarkedet. Rapportet. Hvorfor i huleste må folk som rapporterer skrive at de rapporterer? Det er så wannabee moddis at jeg blir kvalm. Og i det hele tatt skrive i en tråd som de rapporterer? håper slike får advarsler! Synes det er like mye wannabe moddis å kommentere det på den måten du gjør her.... Men la nå det være moderatornes jobb å passe på.... Edit: Kanskje denne posten også er litt moddis Men hvem bryr seg om det... det er da vel lov å kommentere slike ting? Jeg syns ikke det er noe "wannabe moddis"! LOL Man må jo få lov til å kommentere andres poster! Har sett mange som har skrevet lignende poster som den jeg skrev, og når de er korrekte/riktige så er jeg selvfølgelig helt enig! Gidder ikke kommentere poster som er skrevet med grunn! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det er helt fint å komentere men å skrive rapportert? men så var det bare en komentar jeg kom med men å skrive rapportert er ikke å komentere det er å leke modd. Det var rimelig off topic. Håper trådstarter finner noen deler. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Håper trådstarter finner noen deler. Ser ut til at det går tregt for flere her.... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 håper det er en regel om at man ikke skal skli HELT utenfår emnet!!! Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 jaaahhh? ingen som har noe de vil gji meg eller selge meg? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 jaaahhh? ingen som har noe de vil gji meg eller selge meg? Du kødder??? Fortsetter du nå, kommer du til å bli utestengt fra forumet! Jeg sier ikke dette for å være "wannabe modd", men for å hjelpe deg så du slipper å bli kasta ut! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Tråden stenges, trådstarter anmodes om å lese retningslinjene for forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg