porcelaiN Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Heisann Jeg har lastet ned den CobraM Samurize congif'en.. Men den fungerer ikke helt som den skal virker det som.. Samurize klarer liksom ikke laste alt, f.eks ikonene og alt blir bare føkka.. Se her Eller er det slik at jeg må redigere config selv? EDIT: Bare drit i den desktopen jeg har nå.. Har nesten nettop formatert skjønner du Så den skal byttes ut snart asså Endret 3. september 2004 av Stish Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Du må legge bildene på rett sted. Du må også redigere den selv, pga den går etter datamaskin-navnet. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Kk.. Men hvordan fikser jeg det med TV og været og sånt? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Kk..Men hvordan fikser jeg det med TV og været og sånt? Kan ikke hjelpe deg der. Men dersom du sjekker ut hjemmesiden til programmet så finner du sikkert configen til tv-programene der, hvor det står litt forklaringer. (samurize.com) Endret 3. september 2004 av TCi Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå