Gå til innhold

Elkjøp - Bra Tilbud?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

256mb r9200 cl4-8-8-12 ram, fretex skjerm og hk fra da sA ble lansert for første gang, nei takk!

Alt de ikke gir oplysninger om er bås!

Den gyldne regel....

edit: Dette er ikke for å være frekk mot ekjøp men seriøst pleier å være sånn, men cl4 var å ta litt i. :p

Endret av hba
Lenke til kommentar

Det ser i utgangspunktet ikke så ille ut, men jeg garanterer at skjermkortet + PSU + mye annet div suger pung. Skal du bruke den til spill mm. tror jeg fort dette kan bli litt tregt. Det er selvfølgelig mulig jeg tar feil, men jeg stoler ikke på PC'er ferdigbygd man ikke får all info om. I tillegg er skjermen sikkert uten DVI, og den hadde vel litt lav kontrast og brightness.

Lenke til kommentar
256mb r9200 cl4-8-8-12 ram, fretex skjerm og hk fra da sA ble lansert for første gang, nei takk!

Den gyldne regel....

edit: Dette er ikke for å være frekk mot ekjøp men seriøst pleier å være sånn, men cl4 var å ta litt i. :p

r9550 er det. kanskje ikke det råeste på markedet men...

Lenke til kommentar

Den gyldne regel....

Var et Radeon 9550 skjermkort med 256 MB minne.. ikke all verden, men bra til å være Elkjøp :D

Den PC'n var veldig veldig overaskende bra til å være en maskin til 11.000 kr. med 17" LCD skjerm fra Elkjøp..

Syns ikke det var noe galt med den hvis du ikke er kresen på spill...

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Vel...Det kommer an på hva som er mye. Men det du har har du. Ikke noe gjøre med det.

Mener derimot at 256 RAM på slike kort er tull. Da de ikke er raske nok til å håndtere det. bedre med 128 og litt raskt kort. 256 er bare for å skryte.

PS: Synes det er trist at folk fortsatt vurderer Elkjøp-PC.

Som de sier: Det er dumt å betale for mye :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...