Panodil Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Får ingen søkeresultater i dc++. Det fungerte fint helt til for 2 dager siden. Noen som har løsning? Active mode. Har skrevet inn rett ip Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Funker kanskje om du bytter til passive mode. Eller så er kanskje ikke portene åpne. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 ja bytt til passive mode Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 ip'en din kan forandre seg også, på de fleste hub'ene kan du skrive +myip eller /myip også får du opp ip-adressen din. Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Ip i dc++ stemmer..har sjekka på itavisen.no. Der står det hvilken ip man har(nederst på sida). Skjønner kke hvorfor jeg skal bytte til passive. Har jo funka helt til for 2 dager siden. Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 ja har netopia 3351(nexgentel) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 gå inn på routeren -> nat -> virtual server også setter du opp en port. f.eks. 2020! Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Har satt port 412 til dc++ og som sagt funka det helt til for 2 dager siden. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 har du sjekket innstillingene på routeren i dag da? kan et annet program har "stjelt" porten? Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 sjekket nå nettopp siden du nevnte router...alt ser ok ut Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 prøv å åpne en port til og sett den porten i dc++, kan hende det løser problemet. Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 ja kan teste det men blir ikke før i morgen..har annet å fikse nå...men takk for hjelpa iallfall Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 testa det nu likevel..samme enda kan søke i passiv men ikke i aktiv Lenke til kommentar
Slemming Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Bruker du zonealarm? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Netopp lagt inn SP2? Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Bruker ikke Zone Alarm og har ikke SP2. Det var bare sånn en dag jeg sratet maskinen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 det jeg ville gjort var å reset'e routeren til fabrikinnstilliger (helt blank), også satt opp alt på nytt. Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Huska plutselig på at jeg hadde installert et program som heter PC MacLan for å se om jeg fikk brukt Macen sin skriver+fildeling. Fildelinga funka men fikk ikke kontakt med skriveren. Avinstallerte det programmet og nå funker DC++ igjen Edit: Funker ikke likevel..hadde stilt på passive. Endret 4. september 2004 av Panodil Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 hm.. prøvd å reset'e alt da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå