e321 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Var så heldig å få min s55 kassert av siemens, å nå FÅR jeg en s65. Er den bra? er det noe negativt med den? er det symbian telefon eller? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 S65 er en veldig bra telefon! Jeg tror du vil bli fornøyd! Det negative med den er at den ikke har støtte for MP3... Den er ikke en symbian telefon. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Tror nok ikke du blir skuffa nei. Er ikke så optimalt å ta bilder på kvelden med den men Lenke til kommentar
torolafh Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Kjøpte en S65 på mandag, og har opplevd en del "bugs" med den etter å ha testet den litt. Har sendt forespørsel til siemens for å sjekke om de har en oppdatert firmware tilgjengelig da min tlf. ofte "henger" på menyene, i tillegg får jeg ikke endret ringelyden på den. Utenom dette så skal dette jo være en kul tlf... Lenke til kommentar
e321 Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 det er en bug i den gamle firmware'n. Jeg får bytta firmware før jeg får telefonen så er ikke redd for det. Høres jo lovende ut dette Lenke til kommentar
e321 Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 bare lurer på noen ting: er skjermen bra? hvilken mobil vil dere sammenligne den med? Er det bra lyd i den? (f.eks poly. ringetoner) Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Skjermen er veldig bra f.eks Club Siemens mener den er bedre enn SX1 sin skjerm! Den har også en veldig bra høytaler Lenke til kommentar
eblth Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Skjermen er veldig bra f.eks Club Siemens mener den er bedre enn SX1 sin skjerm! Den har også en veldig bra høytaler Det er jo litt rart, for den har jo veldig mye lavere oppløsning... Er SX1s skjerm såå dårlig? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 er den f.eks som på SE 630 eller hva? Hvor mye dårligere er den enn 6600 da? Tenker på S65'n Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Skjermen er veldig bra f.eks Club Siemens mener den er bedre enn SX1 sin skjerm! Den har også en veldig bra høytaler Det er jo litt rart, for den har jo veldig mye lavere oppløsning... Er SX1s skjerm såå dårlig? Det er ikke alltid oppløsningen som teller vettu... Jeg synes S65 sin er MYE bedre enn T630 sin! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Skjermene på 65-serien har kanskje lave oppløsninger, men ikke pokker om de er dårlige av den grunn.. Skjermene er veldig store ( fysisk ) og utrolig klare, og er lesbare i sollys. Skjermen er i bunn og grunn super! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 ok, så de blir ikke for... prikkete hvis du forstår. at du ser hver pixel liksom? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Prikkete?.. Har ikke sett en eneste prikk jeg Lenke til kommentar
e321 Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 som s55 liksom, at du ser ikke ett bilde. Du ser en prikk(og 80). Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 skjønner ikke helt hva du mener, men jeg ser bilder og alt annet veldig klart! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 ok klart å fint gleder meg ihel... Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jepp, ypperlig og se på bilder og andre ting på telefonen! Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 ok, så de blir ikke for... prikkete hvis du forstår. at du ser hver pixel liksom? du ser pixlene ja Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 ok, så de blir ikke for... prikkete hvis du forstår. at du ser hver pixel liksom? du ser pixlene ja Du bruker vel lupe da. Ps! det er mindre problematisk å måtte bruke lupe for å se pixlene enn å måtte bruke lupe for å se bildene. (som på en del andre telefoner på markede) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå