BrukerSlettet Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Har ca. 3000 kr som jeg skal bruke på hjemmekino. Kan noen linke meg til et hjemmekino anlegg, som er godt, til denne prisen? Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Tror ikke du kommer til å angre om du slenger på en tusenlapp til for dette! Kiss har gode dvd-spillere i budsjettklassen samtidig som Jamo er en anerkjent høyttalerprodusent. Har ikke hørt dette selv, men har hørt flere andre som har hørt det og anbefaler det. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Er dette en god hjemmekinopakke? Og er det sonefri dvd-spiller? Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Er dette en god hjemmekinopakke? Og er det sonefri dvd-spiller? Aldri hørt den der, men vi har noe ala dette på stua og det er ganske bra i forhold til prisen! Sikkert enda bedre dersom du skal plassere det på et ganske lite rom! (Stua vår er på kanskje 40-50m²) Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Dette er også ok Men dette er ikke sonefri DVD spiller... .... men er ikke mitt eksempel bedre?(tenker på 100W sub) Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Går det an å fikse en sone 2 dvd-spiller til å bli Sonefri? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Går det an å fikse en sone 2 dvd-spiller til å bli Sonefri? Her tror jeg du bør høre med butikken du skal kjøpe fra. Jeg kjøpte en DVD-spiller fra Expert og de ga meg tips til dette selv om jeg ikke spurte. Sånt står ikke i manualen min og de ga meg et ark som viser hvordan jeg gjør spilleren sonefri. Hør med butikken, og vil de ikke tipse deg, sier du bare at du hører med konkurrenten dems istedet Sveinl. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Går det an å fikse en sone 2 dvd-spiller til å bli Sonefri? Her tror jeg du bør høre med butikken du skal kjøpe fra. Jeg kjøpte en DVD-spiller fra Expert og de ga meg tips til dette selv om jeg ikke spurte. Sånt står ikke i manualen min og de ga meg et ark som viser hvordan jeg gjør spilleren sonefri. Hør med butikken, og vil de ikke tipse deg, sier du bare at du hører med konkurrenten dems istedet Sveinl. ...og hvis butikken ikke hjelper deg, kan et google søk gjøre samme nytten. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Tror jeg ville spart en måned til, å kjøpt det atsjoo viste til 4000,-. Det så ganske så bra ut.. DVD spilleren spilte Divx og, det er jo positivt. Jeg har jamo høytalere selv, og må si meg ganske så fornøyd. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Hva med dette anlegget? Får det for 2.999 kroner Endret 5. september 2004 av jolleguten Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 det virker ok. Forskjellen på slike anlegg er nok ikke særlig stor uansett. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Går det an å koble anlegget jeg linket til over (Panasonic sitt) til pcen min? Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Dro på expert og kjøpte dette! Men jeg betalte 3.999.... Så det ikke før jeg kom hjem! kjipt! .... Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Går det an å koble dette til dataen forresten? SVAR NOEN!!! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Går det an å koble dette til dataen forresten? SVAR NOEN!!! RTFM! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Skulle nok ikke være noe problem det nei... Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Går det an å koble dette til dataen forresten? SVAR NOEN!!! RTFM! ??? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 ??? RTFM = Read The Fucking Manual Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 ??? RTFM = Read The Fucking Manual hehe.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå