XciTe Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg har hatt min Microsoft mus lenge nå ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120444&cks=PRL ) Og den har funka veldig godt, men når jeg kom hjem fra skolen på fredag og sku se på film, så skrudde den seg av. jeg hørte en lyd som tilsvarer den lyden som kommer når du tar ut et USB device. Etter et par sekunder kom den lyden når man setter inn et USB device, og så funker musa igjen. Noen ganger skrur den seg helt av og jeg må ta ut musa og sette den inn igjen før den funker. Windows gir meg i noen av tilfellene en "ballong" som popper opp nede til høyre der det står at windows ikke kjenner igjen musa, og jeg har ikke formatert eller installert noe i det siste. er det musa som er ødelagt? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 høres ut som om det er dårlig kontakt en plass, siden den først slo seg av... å så seg på. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg har hatt min Microsoft mus lenge nå ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120444&cks=PRL ) Og den har funka veldig godt, men når jeg kom hjem fra skolen på fredag og sku se på film, så skrudde den seg av. jeg hørte en lyd som tilsvarer den lyden som kommer når du tar ut et USB device. Etter et par sekunder kom den lyden når man setter inn et USB device, og så funker musa igjen. Noen ganger skrur den seg helt av og jeg må ta ut musa og sette den inn igjen før den funker. Windows gir meg i noen av tilfellene en "ballong" som popper opp nede til høyre der det står at windows ikke kjenner igjen musa, og jeg har ikke formatert eller installert noe i det siste. er det musa som er ødelagt? kanskje kjøpe ny mus ?!!!! hehe er kanskje noe feil ja Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 ja, det høres ut som om det er en dårlig kontakt.. har du vært "uforsiktig"? dradd i ledningen, sparket i den kanskje, så den henger løst i usb pluggen? Lenke til kommentar
XciTe Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Det kan hende. Men jeg er litt usikker på det der. Enn om jeg prøver den på en annen PC da? Om det er samme der så er det jo musa takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå