Gå til innhold

Ønsker tilbakemeldinger på sia mi...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enten så har du ikke testa siden i Opera, eller så må jeg spørre deg om det er en vits... :dontgetit:

Menyen var totalt malplassert, med borders som slutta helt plutselig.

Teksten hadde derimot ingen borders overhodet, noe som gjorde at den så ganske rar ut (ble uoversiktlig).

Sett på litt flere borders og prøv å intergrere menyen bedre, så kan jeg uttale meg på nytt ;)

EDIT: Sjekka siden i FF og så at den var lik der...

Endret av WizendraW
Lenke til kommentar
<link href="file:///H|/Web%20sider/guivarchdesign.com/style.css" rel="stylesheet" type="text/css" />

:whistle:

men det fungerer jo.... :dontgetit:

EDIT: jeg vet jeg ikke kan så mye HTML, men det fungerer jo sånn som det skal....hva er egentlig vitsen i å fikse på det...?for at det skal se bedre ut...?

Endret av VgaR
Lenke til kommentar

Sånn, tror jeg har fiksa det nå....ihvertfall det siste som ble skrevet her...

ja for det var

file:///H|/Web%20sider/guivarchdesign.com

som skulle fjernes i

<link href="file:///H|/Web%20sider/guivarchdesign.com/style.css" rel="stylesheet" type="text/css" />

ikke sant?

Lenke til kommentar

Der var den på plass ja.

• Liker ikke bruken av verdana som hovedfont. Den er i mine øyne egentlig kun brukbar i en størrelse, 11px/.7pt. I menyen ble det rett og slett bare helt feil.
  • Footeren går over bakgrunnen av selve siden (Firefox)
  • Logoen var gørrkjedelig. :blush:
  • Fonten i header var nydelig. :love: (Hvilken er det?)
  • Det heter tutorials.
  • Menyen er litt feilplassert, eller er det med vilje?
  • Det blir alt i alt litt for tomt og enkelt. Dersom dette skal være en side som presenterer deg som designer (?) blir det for smålig. Mer grafikk og en totalrenovering av typografien hadde vært på sin plass. Headeren trekker for mye oppmerksomhet, og blir en tyngde på toppen. Du kan i det minste utjevne dette med en footer i samme stil.

Lenke til kommentar
Der var den på plass ja.
  • Liker ikke bruken av verdana som hovedfont. Den er i mine øyne egentlig kun brukbar i en størrelse, 11px/.7pt. I menyen ble det rett og slett bare helt feil.
  • Footeren går over bakgrunnen av selve siden (Firefox)
  • Logoen var gørrkjedelig. :blush:
  • Fonten i header var nydelig. :love: (Hvilken er det?)
  • Det heter tutorials.
  • Menyen er litt feilplassert, eller er det med vilje?
  • Det blir alt i alt litt for tomt og enkelt. Dersom dette skal være en side som presenterer deg som designer (?) blir det for smålig. Mer grafikk og en totalrenovering av typografien hadde vært på sin plass. Headeren trekker for mye oppmerksomhet, og blir en tyngde på toppen. Du kan i det minste utjevne dette med en footer i samme stil.

oki....

takker for tilbakemelidngene dere har gitt meg...

og anngående det spørsmålet du stilte om fonten Polecat så tror jeg det er "Lucida Sans Unicode"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...