B4stian Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 har et terratec tv 400 kort, men får ikke lyd, har oppdatert drivere og software. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Kobla kabel fra tv-kort til lyd-kort? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hadde det samme problemet selv. På Audio options, velg Line-In Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Hadde det samme problemet selv. På Audio options, velg Line-In funker ikke for det Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 det skyldes nok enten at du ikke har koblet kablene riktig eller at du ikke har krysst av for riktig "line-in" i softwaren... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 det skyldes nok enten at du ikke har koblet kablene riktig eller at du ikke har krysst av for riktig "line-in" i softwaren... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 det skyldes nok enten at du ikke har koblet kablene riktig eller at du ikke har krysst av for riktig "line-in" i softwaren... har fått det til å funke før, og da trengte jeg ikke en kabel fra tv-kortet til lydkortet, må jeg ha det da? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 det skyldes nok enten at du ikke har koblet kablene riktig eller at du ikke har krysst av for riktig "line-in" i softwaren... har fått det til å funke før, og da trengte jeg ikke en kabel fra tv-kortet til lydkortet, må jeg ha det da? Ja det må du Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 det skyldes nok enten at du ikke har koblet kablene riktig eller at du ikke har krysst av for riktig "line-in" i softwaren... har fått det til å funke før, og da trengte jeg ikke en kabel fra tv-kortet til lydkortet, må jeg ha det da? Ja det må du men hvem "farge" skal den inn på lyd-kortet da? den grønne bruker jeg jo til høytalerne, og den rød til mikrofonen.. (har 5.1 kort) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Finn ut hvilke av inngangene som er line in (står som regel i manualen som fulger med lydkortet), deretter plugg den inn der. Tror Line-in er svart eller grønn... Endret 4. september 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 takk, nå funket det! Line In er forresten blå hos meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå