AndersT2 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Har bestilt en del nye deler til en kompis sin pc, og alt ligger å venter på at skjermkortet skal innkomme. Når vi bestilte skulle skjermkortet ha kommet den 31. august, men dette ble etter ett par dager endret til 18. september, så vi bestemte oss for å bytte til ett som de har inne. Så siden det ikke gikk å bytte en og en vare på sidene deres, sende vi en mail, dette var tidlig forrige uke mandag, men det har fortsatt ikke skjedd noen ting, vi har kun motatt automatisk svar på mailen 2 ganger. Har noen erfaringer med hvor lang tid dette tar? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Komplett pleier da å svare, men etter å ha lest litt her på forumet virker det nesten som de har tapt seg litt i det siste. Men jeg har bare positive erfaringer med dem. Om det skulle vere kanselering/bruk av angrefrist, endring av ordre, reklamasjon eller DOA. Uansett er det bare å fortsette å purre, merk at det kan vere en fordel å opplyse om tidligere henvendelser. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg spurte komplett om dette for ikke så lenge siden og du må nok slette bestilingen og bestile på nytt. Du kan gjøre det ganske fort hvis du tar alle varenummerne fra den gamle bestilingen og bruker hurtigbestilingen. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 OffTopic: Likte signaturen din pertm. Dårlig gjennomtenkt system når en må slette og legge inn ordren på nytt, de burde absolutt ha bakt denne muligheten inn i systemet. Riktignok kan dette avhenge av hvem som mottar mailen også. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 OffTopic: Likte signaturen din pertm. Takk for den med signaturen en av flere gode sitater jeg hørte på en forelesning i fjor, jeg får vel bytte den med en av de andre en gang snart. Jeg synes jeg har hatt den ganske lenge nå. Dårlig gjennomtenkt system når en må slette og legge inn ordren på nytt, de burde absolutt ha bakt denne muligheten inn i systemet. Riktignok kan dette avhenge av hvem som mottar mailen også. Helt enig, jeg liker systemet til amazon veldig godt der en kan slå sammen bestillinger og slette enkeltvarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå