Spurs Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg har altså klart å knekke en av skruene på min ATI Silencer 4. Det skjedde da jeg skulle tighte "skruhetten" på undersiden. Det er ikke en av skruene under GPU'en , men den på hjørnet over minnebrikkene. Litt av skruen kommer igjennom, mens resten av skruen er fast i "hetten" man skal skru på fra undersiden. Det går altså an å skru den fast, men hva skal jeg feste med nå? Skruen er jo særdeles tynn, og kommer bare noen millimeter gjennom ribben. Temperaturen på GPU'en er meget tilfredsstillende. Som jeg har skrevet i et annet topic har jeg maks 55-56 grader ved max load. Men opplever artifacts når jeg skrur minnet over 570mhz. Det tror jeg er pga kjøleribben ikke dekker skikkelig en eller flere minnebrikker. Noen som kan hjelpe? Please? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Tror ikke du trenger hjelp, du skal være fornøyd med få minnet opp til 570. Om det ikke trøstet kan du se hva Dave B klarte å presse Sapphire Toxic X800 PRO VIVO til. http://www.beyond3d.com/reviews/sapphire/t.../index.php?p=15 Endret 3. september 2004 av Robin B Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Han spurte jo om hva han skulle feste ATi Silencer'n med, ettersom han greide å knekke en skrue... Lenke til kommentar
Spurs Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Tror ikke du trenger hjelp, du skal være fornøyd med få minnet opp til 570. Om det ikke trøstet kan du se hva Dave B klarte å presse Sapphire Toxic X800 PRO VIVO til. http://www.beyond3d.com/reviews/sapphire/t.../index.php?p=15 Har kjørt kortet over 570mhz på minnet med stock kjøler. Uten artifacts. Nå ligger ribben/rammen ned på minnet, men med dårlig kontakt. Det gir dårligere kjøling for brikken enn før, og ikke minst i forhold til hva det kunne vært hvis det var god kontakt mellom Silencer'en og minnebrikken. Har jeg ikke rett i det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå