Nicklas Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hei! Jeg var på Momarkedet her for en stund siden og da var det et band der som kalte seg Wig Wam. Det er en av de beste konsertene jeg noen gang har vært på!! Noen andre som har sett/hørt om de? Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 uff.. hvis det er de samme "wig wam" som jeg så på sone 2 for 1/2 år siden.. så vet jeg hvem du mener.. sorry.. men kan ikke fordra wig wam..! menmen.. hver mann har sin smak! mvh bigben Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 De som deltok på MGP Norge, eller hva det heter nå for tida? Nei, fysj! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Hehe De var veldig flinke på scenen syns jeg! Og siden jeg DIGGER AC/DC, og de spilte en del AC/DC sanger så var det kanskje derfor jeg syns de var driiit bra! Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Ja, de var bedere enn han ene norske dritten som vant iallefall! Lenke til kommentar
theSaint Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hei! Jeg var på Momarkedet her for en stund siden og da var det et band der som kalte seg Wig Wam. Det er en av de beste konsertene jeg noen gang har vært på!! Noen andre som har sett/hørt om de? Om det hadde vært Finske Wigwam så. Men jeg tviler på at de ville opptrått på Momarkedet Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 var et band som kalte seg Wig Wam på Hamarmart'n, trist med oppmøtet, det var en søndag. men de leverte et jævlig bra scene show, god gitarist hadde de og, skulle gjerne fått hørt mer av de. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Morsom glamrock. Liker de kanskje litt av patriotiske grunner (Fredrikstad), menmen. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Wig wam er tøfft de.. likte den sangen som de hadde på MGP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå