jingt Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Topix sier alt jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg leste "rød" som "død" første gang. Men ja, dette lover bra. Får bare håpe han fortsetter utviklingen i samme bane som han har gjort til nå. De har et stjernegalleri av spisser å ta av etterhvert, i mine øyne er duoen Saha/Nistelrooy det beste valget. Men vi får se. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 alan smith ser ut som en lovende spiller Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 weee! Synd vi ikke får sett på united kamper. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Det er så fantastisk! Rooney skal igjen opprette STOR respekt for united, rundt om i Europa. edit: trudde foresten det samme som pc når jeg så topicen Endret 4. september 2004 av INGaR Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 weee! Synd vi ikke får sett på united kamper. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg leste "rød" som "død" første gang. Heller død enn rød Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg leste "rød" som "død" første gang. Heller død enn rød Hører jeg STERK misunnelse? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 pøh, LIVERPOOOOL Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 weee! Synd vi ikke får sett på united kamper. Vi har ikke kanal+ eller kae kanaler som sender de. Engelske liga that is. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg leste "rød" som "død" første gang. Samme her. Fikk hjerte opp i halsen, trodde han var død. Synes det var litt rart at det var uttalt på "gledesutbrudd". Måtte lese 3 ganger før jeg fikk det med meg at han ikke var død Men det er bra at han er rød ja. Manchester United er og forblir det hotteste laget Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 He's fat, he's round, he's worth a million pound. Wayne Rooney ...Wayne Rooney (Ja, jeg er misunnelig ) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Vi har ikke kanal+ eller kae kanaler som sender de. Engelske liga that is. Fotball ser man da på puben. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Fotball ser man da på puben. ..eller på stadion Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg tenkte som i sosialist\kommunist med en gang Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) weee! Synd vi ikke får sett på united kamper. koffor får du ikkje sitt kampane? Endret 6. september 2004 av Shitkaka Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) koffor får du ikkje sitt kampane? Vi har ikke kanal+ eller kae kanaler som sender de. BTW: Kan ikke noen forandre topicen? Jeg leser "død" vær gang Endret 6. september 2004 av INGaR Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 heia manchester Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 koffor får du ikkje sitt kampane? Vi har ikke kanal+ eller kae kanaler som sender de. BTW: Kan ikke noen forandre topicen? Jeg leser "død" vær gang har du hukommelse som en gullfisk eller? Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det er så fantastisk! Rooney skal igjen opprette STOR respekt for united, rundt om i Europa. Veit! En 18-åring som står i med prostituerte. Nå snakker vi respekt ehh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå