galskapen Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Nå har jeg mekka litt på en idé jeg har fått og er fornøyd. Ønsker kommentarer og slakt. Hva er +? Hva er -? _fisk 1 _fisk 2 _fisk 3 edit1: Ikke bry deg om navnet på siden edit2: Borte edit3: To nye fisker er lagt til.. edit4: Skulle bare si at det kanskje blir en blog ut av dette Endret 10. september 2004 av galskapen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Førsteinntryket er nice.. Småting: - Litt smal ? - Venstrestille tekst ? - Sette ned opacity bittelitt på teksten i header, evt BGen på teksten i header - Droppe "/" i v/1.0 ? - Footer ? Skal siden være midtstilt..? Keep it going.. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Fra Dreamweaver tutorial ser jeg. Veldig pent, stilrent og minimalistisk. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Fra Dreamweaver tutorial ser jeg. Veldig pent, stilrent og minimalistisk. dreamweawer? har aldri brukt det.... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Sorry at jeg avbryter harmonien, men dette har jeg sett så mange ganger før, og begynner faktisk å bli rimelig lei. bilde (ofte hentet fra sxc.hu) som brukes til en halvhøy header---------------- meny ---------------- innhold ---------------- footer (selv om du ikke hadde det nå) Hele greia er ofte ramma inn i en skyggelagt hvit bakgrunn. Det var et greit design, men jeg er bare så veldig, veldig lei av alle skal følge samme stimen hele tiden og ikke tørre å prøve på noe annet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 + Fine farger i header, fint satt sammen. - Kanter i header, veldig overdreven bruk av scanlines rundt teksten. - Tror ikke en sånn side vil gjøre seg venstrestilt. - Midtstilt tekst er fy-fy! + Fin og passende kontrast mellom bg-farge og tekstfarge. + Oversiktlig og grei meny - Ikke veldig nyskapende meny - Overdreven bruk av scanlines også 'utenfor siden'. - Siden er kanskje litt vel liten? - Manglende footer/avslutning på siden. Her har du et bra utgangspunkt, med behagelige farger og grei layout, men som du ser er det også en del å ta tak i Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Skjønner hva du mener PC... er jo lov å ha sin egen mening på ting Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 det er en flott fargesammensetning, og en fin side, men må si meg enig med Polert. er få som tenker nytt og kreativt, og det blir veldig mye det samme oppsettet på side etter side. om du vil lage en side som skiller seg ut må det også gjøres forandringer på oppsettet, men altså er en fin side. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 *klipp* om du vil lage en side som skiller seg ut må det også gjøres forandringer på oppsettet *klipp* Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Kjempe fin denne.. Er egentlig bare en ting jeg tenkte på; Kanskje du kan gjøre hover omvendt? At den blir gul når du tar over den isteden? Og er grå til vanlig.. Eller kanskje det blir litt rart.. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Kjempe fin denne.. Er egentlig bare en ting jeg tenkte på; Kanskje du kan gjøre hover omvendt? At den blir gul når du tar over den isteden? Og er grå til vanlig.. Eller kanskje det blir litt rart.. det høres faktisk bedre ut! Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 *Finn på noe nytt* Jeg må si meg helt enig med PoleCat sitt innlegg. Skrev akkurat det samme til en i går... historien gjentar seg. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg er egentlig uenig med deg, PoleCat. Det er vanskelig å modifisere eller lage en ny oppsettsmal. Tror kanskje jeg heller ville sagt at de fleste sider mangler særpreg. Det er det som er problemet og ikke mangelen på kreativitet når det gjelder oppsett. ------------------------------------------------------------------------------ Til kritikken: Helt greit egentlig. Det er dessverre ingenting som skiller den noe særlig fra andre sider. Men for å komme litt til det konstruktive: - veldig smal. tror det tar seg bedre ut i store skjermoppløsninger om du gjør den litt bredere - fargene er egentlig helt greie, untatt fargen på menyen som er grusom - stroke-effekten på skrifta i header gjorde det veldig hakkete og jaggete - bakgrunnen på bildet med sitroner er lys grå, men header er hvit - det er slitsomt å lese midtstillt tekst. rett og slett grusomt i lengden - kanskje litt for voldsom drop shadow - bildet i header er kornete Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 bakgrunnen på bildet med sitroner er lys grå, men header er hvit aha! nå ser jeg det... har en lys skjerm, så det var ikke synelig her. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Nye fisker er lagt til! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg må si at jeg likte best den som var nr 2 og den var ganske pen også, men kanje det hadde vert en ide med en nyskapende meny som var litt med stilig, begynner å bli litt lei av de menyene som er bare en tekst og ingenting annet, ellers så jeg si meg uenig med Mr.Berg som sa at det var for mye scanlines, jeg synst det var ganske stilig med de jeg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) www.lipsum.com ("texten skal her."? ) --------------------------------------------------- - Ser du har tonet ned scanlines. Bra - "by Skau" ser malplassert ut, og ligger oppå scanlines'ene til "POWERlemon". Ikke pent IMO. - Mindre meny med penere farger på a og a:hover. Bra - Penere skygger. Er det tonet mer ned? Jeg kan ikke se noe annet som er forandret..? Edit: Jo! Kantene i header er jevnet ut Equerm: Joda, scanlines kan være stilig det, men ikke overdrevent, og det er ikke de som skal ha fokus heller. Endret 10. september 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Var ikke så mye forandringer... Men var det bedre? skal forresten fjerne den "by skau"én hvis dere mener det.... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Nr. 1 var best, og nr.3 var verst Men fjern de scanlinesene bak teksten(power lemon) Det var bare irreterende Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Nr.2 var best og nr.3 var ikke like bra.. Jeg syntes du bør gå for 2'ern.. Kanskje det har litt med at jeg tipset deg til at det blei sånn? Jaja.. Stå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå