Gå til innhold

Ååååeee.. kan noen hjelpe meg?

Skabbfot

Anbefalte innlegg

Pcen min har klikka helt. Jeg har skjekka om jeg har det der Sasser worm greia, men det har jeg ikke.

For en time sia eller noe sånt, så slo maskinen min seg av helt uten videre.. jeg var ikke engang nært tastaturet. Så fikk jeg en beskjed om at det var en feil osv osv så jeg bestemte meg for å restarte på nytt fordi PCen var helt merkelig.

(ingenting ville åpne osv)

Så deretter brukte jeg Adaware og sletta alt som kom opp og så gikk jeg på

microsoft.com for å skjekke om jeg hadde det der Sasser worm greia, men det hadde jeg ikke.

Jeg har en firewall som heter Blackice og den funker ganske bra (den hjalp meg gjennom de tunge stunder når jeg hadde blaster worm greia)

Uansett, jeg har sånn at den spør om ting som om den skal la msn komme på internett hvis jeg logger inn og slikt.. Noen ganger maser den for mye syns jeg, så av og til hjelper det hvis jeg slår av det der spørre-greia og slår det på igjen, for da spør den ikke om ting som "IEXPLORER is trying to connect to the internet osv osv"

Uansett, så er pcen min helt merkelig.. den jobber sakte og Blackice spør om alt mulig.

Dessuten, for en uke siden tok jeg sånn diskfragmentering (den der som flytter filer og styrer på) og etter at jeg gjorde det så kommer det en sånn Pop up om generic host" et eller annet.. og jeg kan ikke gjøre så mye med det.

Istad slo pcen seg av igjen og jeg fikk den pop-upen igjen som snakka om en alvorlig feil i en logg eller noe sånt.

Jeg er rett og slett redd.. :cry: Jeg vil ikke at PCen skal klikke sinnssyk..

Noen som har noen gode råd?

Foresten så så jeg på ctrl alt delete at det var noe som het Sysfyn eller SusFun eller noe sånnt.. jeg husker ikke, men det var noe med Sys/sus og F

Det bilde er bildet av den pop upen som kommer når jeg restarta.

post-58-1094231255_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...