guttorm Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Total annihilation... Det er ganske lett det da. Og det er så sjukt gammelt Det er liksom ikke mot AI en det er snakk om her da, men pvp. Og det er ikke lett, ivertfall ikke vist du har units completionpack innstalert. Det er sykt gammel, og sykt bra, cs er og sykt gammelt, men det er kansje det mest populære spillet som finnes. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg er ingen kjempefan av WC3, men ser at det har store kvaliteter. Men C&C - Generals + ZH= Beste RTS til dags dato. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Total war serien hatet jeg! helt elendig oppbygning av grafikken i 3D så gadd aldri å teste det noe særlig . Men er allerede klar for Rome total war da, for demoen er jo helt konge, og 3D grafikken er helt annerledes, her har man ett eksempel på ett spill som jeg hater, som utvikles i den positive retningen og blir så bra at jeg kommer til å elske det!!! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Shogun - Total war er tøft nok. Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 jeg elsker red alert 2 og hater comandos 1 Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 AOE I og II, Red Aleart 2, Warcraft III, Total War Serien Rise of Nations, Empire Earth, Generals Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 GENERALS er gøy HVIS DU KAN SPILLE DET! dere som synes det er dålig har muligens ikke fått til å spille det... Kom Online så ser dere hvordan det spiller.... er stor fan av C&C serien og detter er uten tvil det beste spillet i serien! Kjøp spillet i dag! Spill online! Knus Fienden med voldsomme taktikker! utrolig morsomt! Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Elsker Blitzkrieg og hater Warcraft 3 Lenke til kommentar
kafan Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Starcraft er en klassiker jeg aldri blir lei. Red Alert 2 var flott. Irriterer meg at noen synes Yuri er så bra siden jeg aldri har spilt det AOE er ytterst kjedelig og tiberian sun tragisk. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 AOE er ytterst kjedelig og tiberian sun tragisk. Jeg får AOM i morgen.... gleder meg til å teste det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå