mygve^ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Red alert 2 er no mykje bedre en Warcraft vertfall, synst no eg Endret 3. september 2004 av mygve^ Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Red Alert 2 er det beste, Age of empires er eit dritt spel!!! Men Warcraft III er kjekt. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Alle c&c etter tiberian sun med XP synes jeg suger Helt enig.. bare et spill som gjeller red alert!!! Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hater Red Alert, Starcraft og andre bygg-base-samle-ressurser-omg-zerg-rush-spill. Jeg takler heller ikke de spillene, men er tilsvarende begeistret for Civ, Total war og EU lignende spill. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Liker Warcraft 3 The Frozen Throne + starcraft + exp veldig godt jeg og selvfølgelig AOE2 med exp. og alle totalwar spillene (Glede seg til Rome Totalwar ) C&C-serien er vel heller dårlig i mine øyne. men som folk sier. smaken er som baken. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 digger wc3, hvis du vil ha rent startegispill så blir det vel empires dotmw, men om ikke lenge så blir det vel til BFME!!! har ingen dårlig strategispill, men hvis de må være noen så blir det empire earth Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 :Warcraft og Starcraft din onde onde mann... Starcraft og Warcraft = AOE, Heroes of Might and Magic 1-3, Red Alert, Settlers3, Star Wars Battleground (selv om det egentli bare er en AOE mod) = Generals, Age of Mythology, Caesar 3 = Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Herregud for noen tullinger dere er... Altså.. Age of empires 2 er jo myyyyye bedre enn RA2.. Både i grafikk og gameplay.. pokker altså.. blir irritert over dere. Jeg kommer ik på noen strategy spill jeg hater, men det må nok være total war.. Altfor teknisk for meg.. Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det er smak og behag JanIvars! Noen synes AOE2 er best , noen RA2. f.eksempel, jeg synes AOE2 er for treigt og det er rett før jeg sovner imens jeg lager soldater og stadig oppgradere ting og komme seg i ny alder... æsj! Grafikken er heller ikke noe å skryte av! Og jeg synes RA2 er konge. Bra strategispill som ikke blir for kjedelig , og grafikken er ikke så værst (Ikke så veldig bra heller da ) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 som de fleste sier, smaken er som baken, jeg synes Generals er det beste spillet, Red alert 2 ble jeg veldig skuffet over, for mye tullball... værkontroll? skulle ønske det var flere slike spill som generals Pleier å spille uten supervåpen jeg, er så kjett å få uvær over seg, eller bli nuka Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Liker: WarCraft (StarCraft) Endret 4. september 2004 av ptv- Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 liker strategi spill med litt fart i... starcraft Warcraft C&C (untatt generals) Total War Age of empires Men akkurat nå er "dawn of war" favoritten min. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Warcraft 3, Starcraft, AoE, Rise of Nations og Warhammer: Dark Omen er virkelig fete strategispill synes jeg. Har egentlig ingen jeg virkelig misliker. Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Starcraft broodwar vil alltid være kongen Red alert er også bra, men ble litt skuffet over Generals. Var jo ikke noe nytt, bare oppgradert grafikk Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Warcraft 3, Starcraft, AoE, Rise of Nations og Warhammer: Dark Omen er virkelig fete strategispill synes jeg. Har egentlig ingen jeg virkelig misliker. hvis du liker warhammer bør du teste betaen til dawn of war Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Red Alert er konge. (og da mener jeg ikke toern ) Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 WarCraft. StarCraft. Hvorfor har de nesten samme navn? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) WarCraft. StarCraft. Hvorfor har de nesten samme navn? Spør blizzard! Dessuten er starcraft like digg som wc3. Starcraft er riktig nok litt eldre, men det er customgames der og Endret 4. september 2004 av Orresnei Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 hater alle spill der hæren din består av 50 man. eks AOE 1&2 og alle samme typespillene. elsker spill der man har store hærer med mange 1000 man. eks: Cossacks, american counquest. Total War spillene. gleder meg veldig til: Cossacks 2, 64,000 units og så klart ROME: Total War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå