andesam Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Har norman internett security control (antivirus og firewall) installert under windows xp pro med sp2. Dette funket helt fint intill et par dager siden. Lasta ned en oppdatering på drøye 4 MB, og dataen måtte restarte, noe som tyder på at det ikke bare er en oppdatering i virus listen, men noe ny programkode (eller noe sånn, vil jeg tro). Etter denne oppdateringen så virker det som om brannmuren glemmer "reglene" jeg gir etter hvert. Altså hvis jeg sier ja til at et program eller en side skal få tillgang så sprør den igjen neste gang jeg åpner programmet. Men noen ting husker den... En gang hendte det også at den spurte det samme spørsmålet en om og om igjen, restarta bare dataen da. Noen som vet hva som er problemet? Kan også legge til at jeg ikke kommer inn på noen DC hubber... (unknown error) Endret 3. september 2004 av andesam Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 har samme prob med firewallen i panda IS. fikk beskjed fra suport å regenerere firewalen. men, den sperrer for nettet forde. ser ut til at den ikke er kompatible med sp2 Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 syntes det er litt merkelig hvis det er sp2 en som "ødelegger". For på norman.no står det noe om at deres antivirus programmvare skal være så bra inntigrert i sp2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå